Google agenda als prive-afspraken importeren of syncen op de iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mail tbv exchange op het werk (mail en agenda). Is het mogelijk met de iphone (desnoods met een extra app) dat mijn google-agenda ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google agenda als prive-afspraken importeren of syncen op de iPhone
Ik gebruik mail tbv exchange op het werk (mail en agenda).
Is het mogelijk met de iphone (desnoods met een extra app) dat mijn google-agenda wordt opgehaald en samengevoegd wordt met mijn agenda op de iphone (dus de exchange calendar), maar dan wel op zo'n manier dat alle afspraken vanuit google als zijnde prive-afspraken op mijn iphone terecht komen. Een lange zin, maar weet iemand of en vooral hoe dit te doen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dat kan met m.google.com als server te gebruiken In exchance
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kunt je Google agenda via CalDav binnenhalen.
Zelfs per kalender daarvan...
|
|||
|
|||
Ok ik ben er nu bijna.
Mijn situatie nu: - Voor mijn werk gebruik ik exchange (mail, contacts en agenda). - Prive doe ik: Mail: Google via imap Agenda: Google calendar via met caldav Contacts: Mijn google contacts heb ik naar exchange over gezet maar dat is niet echt ideaal. Geen optie: nuevasync want dat heeft het exchange account nodig geen optie: syncen via Itunes want dat gebruik ik niet, Ik zoek dus nog een optie waarbij ik mijn contacts in google on-the-fly gesynct heb met mijn iphone waarbij de google contacts dan wel in een apart adressenboek zit en niet bij exchange in. Wie kan mij helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar | jelle86 | iPhone Apps | 1 | 28-04-11 09:30 |
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) | partysnipes | Desktop-applicaties | 7 | 02-05-10 21:50 |
Meerdere Google agenda syncen me iphone 1G | remq | iTunes | 0 | 23-02-09 13:57 |
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar | jelle86 | Archief | 3 | 01-12-08 19:23 |
Agenda afspraak als prive markeren | teovmy | iPhone algemeen | 5 | 25-08-08 19:55 |
|
|