Agenda afspraak als prive markeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als windows goeroe ben ik vertrouwd met het feit dat je afspraken als prive kan markeren. Apple kent zoiets niet. of is het wel mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda afspraak als prive markeren
Als windows goeroe ben ik vertrouwd met het feit dat je afspraken als prive kan markeren.
Apple kent zoiets niet. of is het wel mogelijk je agenda afspraken als prive markeren??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij kan dat niet op de iphone (zo ver ik het weet) staat er op deze site niks bij de zoekfunctie/ of je moet even bij google kijken
|
|||
|
|||
Heb al gegoogled en hier gezocht. maar kwam niets tegen.
|
|
||||
|
||||
kan je in je windowsagenda een apparte agenda aanmaken?
zo doen we het in ical op een mac. heb een prive agenda aangemaakt (en zakenlijk,vakantie enz...) als ik een afspraak aanmaak op de iphone kan ik die agenda's aanvinken en de afspraak in de goede zetten. geen probleem.
|
|||
|
|||
Is een alternatief, maar dat vindt ik zelf wat omslachtig om met dubbele agenda's te werken.
Jammer dat dit mogelijk is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email markeren als gelezen? | pollie | iPhone algemeen | 30 | 19-09-12 23:51 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
SMS als ongelezen markeren | thisismetm | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-12-10 13:08 |
Google agenda als prive-afspraken importeren of syncen op de iPhone | koekjedebij | iTunes | 4 | 26-08-09 19:40 |
|
|