//

Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar

Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een mogelijkheid om afspraken die door derden worden ingeplanned in mijn Google Agenda te kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-11, 18:56
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar

Dag allen,

Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een mogelijkheid om afspraken die door derden worden ingeplanned in mijn Google Agenda te kunnen accepteren vanaf de Agenda-functie van de iPhone. Zojuist geupdate naar 4.2.1 en een collega een invite laten sturen. Deze komt in het grijs tussen de lijst met afspraken te staan en is klikbaar. Als ik er echt op klik kan ik de details van de afspraak zien, de reacties van de uitgenodigden en naam van degene die het heeft geïnitieerd. Ik zie ook staan dat ik zelf nog niet heb gereageerd (een vraagtegen achter mijn naam). Er is echter nergens een mogelijkheid te vinden waarop ik me aan- danwel af kan melden voor de afspraak.

Dit vind ik vreemd, daar op de Apple website het volgende staat:

"Reageren op agenda-uitnodigingen
Als je wordt uitgenodigd voor een activiteit via een agendavoorziening als Yahoo!, Google of Microsoft Exchange, kun je daar vanuit de geïntegreerde Agenda-app op reageren." - Apple - iOS 4.2-software-update

Ik zou hier toch uit opmaken dat met Google Calendar dit ook zou moeten werken, toch? Iemand die me verder kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-11, 08:30
Maciphone Maciphone is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand al een antwoord? Ik had dit probleem nooit en bij ingebruikname ip 4 + hoger ios met meerdere agenda's nu dus wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afspraken verdwenen in Google calendar wastaal iTunes 6 16-11-10 15:01
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? allewijn iTunes 22 23-07-10 22:03
Google agenda als prive-afspraken importeren of syncen op de iPhone koekjedebij iTunes 4 26-08-09 18:40
Google Apps (Calendar) syncen met iPhone Agenda DennizZ iTunes 3 13-05-09 18:24
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar jelle86 Archief 3 01-12-08 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.