3x iPhone Images in 1 map discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben met 2 mensen op vakantie geweest. Wij hebben alle 3 een iPhone. Wij hebben allemaal in totaal 1800 fotos gemaakt. Nu vraag ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3x iPhone Images in 1 map
Ik ben met 2 mensen op vakantie geweest.
Wij hebben alle 3 een iPhone. Wij hebben allemaal in totaal 1800 fotos gemaakt. Nu vraag ik me af, kan ik alle 1800 fotos van deze 3 iPhones in 1 map krijgen? Ik zit met de naam, als ik kopieer dan vervangt hij ze toch?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Importeren met de wizard van Windows. En daar de naam opgeven.
Of uploaden naar Dropbox mbv de automatische upload functie (dan worden de bestanden hernoemt naar datum+tijdstip).
|
||||
|
||||
Citaat:
1800 fotos importeer ik uit 3 iphones... Dus in feite heb ik 3 DCIM mappen... En nu? |
|
||||
|
||||
Bij Windows XP weet ik dat je een naam voor een groep afbeeldingen kunt opgeven: iOS: persoonlijke foto's en video's importeren van iOS-apparaten naar uw computer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Map in map op iPad zoals op Iphone | gserban | iPad algemeen | 8 | 12-09-10 00:11 |
Speedup webapp: images local bewaren op de iPhone? | m-jay | iPhone Apps | 4 | 04-10-09 13:29 |
|
|