Melding van email e.d. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort ben ik overgestapt van Android naar iPhone, wat prima bevalt. Er zijn echter twee dingen die ik mis op de iPhone. 1: Op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding van email e.d.
Sinds kort ben ik overgestapt van Android naar iPhone, wat prima bevalt. Er zijn echter twee dingen die ik mis op de iPhone.
1: Op de SGSII had ik een app genaamd "noled" die er voor zorgde voor een klein oplichtend ledje op mijn scherm bij binnenkomende email, gemiste oproep, whatsapp, etc. Ook op het zwarte standby scherm was dit zichtbaar. Is er voor de iPhone ook iets dergelijks beschikbaar? 2: Als ik de iPhone aansluit op de PC via USB, wil ik graag dat het scherm aan blijft en niet na 1 minuut uitgaat. Is dit ergens in te stellen of is hier een app voor (caffeine voor android)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email melding nieuwe mail | fjk | iPad algemeen | 1 | 24-01-12 17:46 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
melding nieuwe email | blaugrana | iPhone algemeen | 2 | 25-11-07 13:36 |
|
|