melding nieuwe email discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Als ik mijn emails automatisch laat opvragen op de iphone, dan moet ik de iphone altijd eerst unlocken om te kunnen zien of er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
melding nieuwe email
Hi,
Als ik mijn emails automatisch laat opvragen op de iphone, dan moet ik de iphone altijd eerst unlocken om te kunnen zien of er nieuwe berichten zijn... Is er geen mogelijkheid om die melding ook al op het unlockscreen te tonen, net als bij SMS berichten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat heb ik ook al ff bekeken, maar krijg absoluut geen melding voor het unlocken van het scherm...
|
|
|||
|
|||
Ik heb laatst een notifier gedownload via Installer. Ik weet niet meer hoe deze heet maar je krijgt naast je battery indicator een evelopje te zien als je nieuwe mail hebt, ook als het scherm gelocked is.
In sysinfo kan ik zien dat het proces 'notifyd' heeft (althans, dit lijkt de meest logische). Ik zal er nog ff naar zoeken, zodra ik het heb gevonden zal ik het posten. Laatst gewijzigd door surezal; 25-11-07 om 14:07. Reden: programma toegevoegd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Lelijke melding in nieuwe itunes 10 | joeyodijk | iTunes | 3 | 28-09-10 15:33 |
Windows: Melding: nieuwe hardware gevonden | Zanna123 | iTunes | 1 | 24-06-10 00:01 |
Melding bij nieuwe e-mail | srf0611 | iPhone algemeen | 12 | 12-08-09 22:21 |
iPhone: Nieuwe 3G 1600 en 1604 melding | sancaman | Jailbreak | 102 | 25-07-09 09:07 |
nieuwe SMS melding in BITE?? | EatBeaver | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-01-09 16:11 |
|
|