iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebook App, geen geluid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/124787-facebook-app-geen-geluid.html)

kenneth909 19-11-12 22:09

facebook en twitter
 
ik heb de iphone 5 en ik krijg geen meldingen van twitter en facebook terwijl die wel aan staan

weet iemand wat ik zou moeten doen want verwijderen en opnieuw installeren helpt niet en herstellen ook niet en de meldingen aan en uit zetten ook niet:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Guino 19-11-12 23:04

Beste ,
Ik heb het zelfde probleem al weken !!!!!! puuuf het is een vreselijke bug bij Facebook én ze doen niets erg jammer hopelijk komt het nu snel

proostje 23-11-12 15:03

denk eerder dat er ergens in den ios een foutje zit zou wel raar zen dat facebook na de updates nog altijd niks aan dat geluid heeft gedaan eh

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2012 om 15:07 ----------

Citaat:

On topic: op Wi-Fi krijg ik steeds een melding bij een bericht op facebook. Met geluidje en al. :D
Op 3g niet.
nog ni getest eigenlijk maja als uwe iphone op standby staat schakeld die automatisch naar 3G

Pino 23-11-12 16:06

Ik heb nu sinds een week de nieuwe iphone 5 en zelfs daar krijg ik geen geluidsnotificaties van Facebook. Laat staan een bericht in me scherm via push. Ik moet echt de facebook app starten om te zien of er reacties zijn. Dit terwijl ik me ook heb uitgelogd op me ipad en oude iphone, dus daar kan het niet aan liggen.. frustrerend probleem dit

proostje 23-11-12 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pino (Bericht 855678)
Ik heb nu sinds een week de nieuwe iphone 5 en zelfs daar krijg ik geen geluidsnotificaties van Facebook. Laat staan een bericht in me scherm via push. Ik moet echt de facebook app starten om te zien of er reacties zijn. Dit terwijl ik me ook heb uitgelogd op me ipad en oude iphone, dus daar kan het niet aan liggen.. frustrerend probleem dit

Idd krijg ook ni altijd een push notificatie als ik de app ni open

Guino 23-11-12 16:10

Ja bij mij ook dit probleem ben er lastig over

proostje 27-11-12 15:43

vandaag nog eens update gehad mer heb nog niks gemerkt...
MAAR gisteren of eergisteren (wil het even kwijt zijn ) hoorde ik ineens men facebook-geluidje, blijkt nu dat als er iemand reageert en uw naam in een bericht tagt dat je wel een geluidsmelding krijgt.
mss nog al eens iemand ondervonden?

Guino 27-11-12 16:45

Ja met een getagde naam heel af en toe meende ik ook al te horen maar verder niets !!! Het is niet ok ik hoop dat komt hoe het moet !!!!! En dringend a.u.b. Facebook

SjonnieKroket 28-11-12 11:35

Ik heb de oplossing!!!

koekjedebij 28-11-12 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SjonnieKroket (Bericht 856834)
Ik heb de oplossing!!!

En die is?

SjonnieKroket 28-11-12 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekjedebij (Bericht 856847)
En die is?

Google+ gebruiken hahhha

Guino 13-12-12 23:51

Beste allemaal ,
Opnieuw was er een update deze avond 13/12 maar weer geen bug fix
voor het ontbreken van geluid bij meldingen/notificaties grrrrrrrrr
'k heb geen geluid meer sinds 20 September.12 hoe lang gaat dit nog duren

SjonnieKroket 14-12-12 10:22

Ik heb zo'n idee dat het een bug in IOS is en niet in Facebook. Het lijkt zelfs gebruiker afhankelijk te zijn.

Ik heb laatst een nieuwe ipad gekocht. De ipad geconfigureerd als nieuwe ipad, en daar heb ik de storing ook op.

Rke 14-12-12 21:32

Ik had dit probleem op mijn iPhone 4 en nu ook op de nieuwe iPhone 5 die ik ondertussen 2 weken heb...

Guino 14-12-12 21:52

Ja 't is gewoon vreselijk ook bij de nieuwe Iphone 5 geen Facebook geluid bij inkomende notificatie meldingen ik hoor het hier veel op het forum gewoon ondeugend zou niet mogen 't is pas perfect alles 100 goed werkt daar betalen we toch voor T.a.v. Rke : ben jij tevreden van de Iphone 5 even iets anders tussen haakjes ? Ben ook van plan om hem komende weken aan te schaffen

Rke 14-12-12 22:02

@Guino: zeer zeker!!! Een veel betere telefoon dan mijn iPhone 4 was!!

Guino 14-12-12 22:17

@Rke dank voor je antwoord !!
:-) Wat zijn voor jou de verschillende kwaliteiten tussen de 4 én de 5 reeks ? én wat vind jij van de batterij duur ? gezien 't scherm toch groter langer is kan het meer energie zuipen

tuanur 15-12-12 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SjonnieKroket (Bericht 860635)
Ik heb zo'n idee dat het een bug in IOS is en niet in Facebook. Het lijkt zelfs gebruiker afhankelijk te zijn.

Dat idee had ik eerst ook (vanwege de integratie van Facebook met IOS 6) maar als ik dit hier allemaal lees is het ook een probleem op de versies van IOS voor 6. Daarom denk ik dus niet dat het aan IOS ligt.

arpos 07-01-13 15:39

Ik heb inmiddels ook nog steeds geluid bij mijn Facebook, de rest doet het prima. Ik heb het vermoeden dat het aan de iphone 5 ligt? Iedereen met een 5 heeft geen geluid meer... Op mijn 4s en op mijn ipad werkt het prima.

koekjedebij 07-01-13 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arpos (Bericht 866734)
Ik heb inmiddels ook nog steeds geluid bij mijn Facebook, de rest doet het prima. Ik heb het vermoeden dat het aan de iphone 5 ligt? Iedereen met een 5 heeft geen geluid meer... Op mijn 4s en op mijn ipad werkt het prima.

Hier op 3GS en 4 ook geen notificatie geluid sinds maanden .....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.