iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebook App, geen geluid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/124787-facebook-app-geen-geluid.html)

Fasty 08-02-13 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 876238)
This product is not supported on your ios version :)
Had beter niet ge-jailbreakt

ja idd ik al hellemaal blij:o

Apply 11-02-13 17:02

push geluid FB
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 876238)
This product is not supported on your ios version :)
Had beter niet ge-jailbreakt

En dus....??
Heb hem net gejaildbreaked. Is niet verkeerd natuurlijk. Maar er tot nu toe niet meer opgeschoten. Niets anders dan wachten op FB update??:confused:

Werner1963 11-02-13 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apply (Bericht 877208)
En dus....??
Heb hem net gejaildbreaked. Is niet verkeerd natuurlijk. Maar er tot nu toe niet meer opgeschoten. Niets anders dan wachten op FB update??:confused:

Ik heb de jailbreak terug verwijderd van mijn iPhone 4

Ik vind de jailbreak store zo rommelachtig en veel reclame ( niet dat je daar veel moet zijn )en ook omdat dat push ding niet werkt

Fasty 11-02-13 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 877211)
Ik heb de jailbreak terug verwijderd van mijn iPhone 4

Ik vind de jailbreak store zo rommelachtig en veel reclame ( niet dat je daar veel moet zijn )en ook omdat dat push ding niet werkt

Ik heb hem ook weer verwijderd. Maar meer omdat ik hem ook niet lekker vind lopen op de iPhone 5. Blijft bij het opnieuw opstarten vaak hangen. En het lost de fb melding issue ook niet op dus

blackblrd 13-02-13 12:29

niemand kan dus helpen !
 
ik had gisteren op de site van apple bij support zitten zoeken, zonet heeft een medewerker van apple support mij opgebeld. en hij had ook geen enkel idee wat hier aan te doen, alles wat hij voorstelde had ik al geprobeerd.
zijn laatste oplossing was, zet uw iphone eens volledig terug naar fabrieksinstellingen zetten. maar daar heb ik totaal geen zin in om alles er af te gan gooien nu ;(

hij zegt van klik eens op app support, maar zelfs daar staan maar een paar FAQ's en nergens geen contact form te vinden :(

AshleyF 13-02-13 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackblrd (Bericht 877816)
ik had gisteren op de site van apple bij support zitten zoeken, zonet heeft een medewerker van apple support mij opgebeld. en hij had ook geen enkel idee wat hier aan te doen, alles wat hij voorstelde had ik al geprobeerd.
zijn laatste oplossing was, zet uw iphone eens volledig terug naar fabrieksinstellingen zetten. maar daar heb ik totaal geen zin in om alles er af te gan gooien nu ;(

hij zegt van klik eens op app support, maar zelfs daar staan maar een paar FAQ's en nergens geen contact form te vinden :(

Ik heb mijn Iphone volledig terug naar fabrieksinstellingen gezet voor de jailbreak.
Dit heeft niet geholpen.

iKryzje 27-02-13 11:07

heb ook het zelfde probleem!

Guino 27-02-13 11:10

Ik hen ook't zekfde probleem

Apply 27-02-13 11:16

Nog steeds niks. Maar op iPad 2 heb ik tegenwoordig ook geen geluid melding meer en eerder wel.

arpos 27-02-13 12:14

Als je hem JB gewoon PushTone installeren heb je weer geluid bij je FB! ;)

Apply 27-02-13 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arpos (Bericht 881923)
Als je hem JB gewoon PushTone installeren heb je weer geluid bij je FB! ;)

Dat lukt dus niet, zoals eerder iemand hier meldde want pushtone kan er niet op :(

Edit
Op een of andere manier kan ik nu wel pushtone installeren. Maar kost me eerst 1,99! Met Cydia. Kan het niet anders? Ik dacht dat Cydia gratis Apps had...

Ricvdl 26-03-13 14:24

Ik heb het zelfde de probleem met fb, maar ik ken iemand met een iPhone 4 en daar werkt het geluid van fb wel gewoon en heb alles het zelfde staan als op die iPhone. Hoe is dit mogelijk?

Guino 26-03-13 14:27

Ja iphone en facebook een slecht huwelijk het werk de helft

Werner1963 26-03-13 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ricvdl (Bericht 887711)
Ik heb het zelfde de probleem met fb, maar ik ken iemand met een iPhone 4 en daar werkt het geluid van fb wel gewoon en heb alles het zelfde staan als op die iPhone. Hoe is dit mogelijk?

Hij/zij gebruikt misschien een jailbreak?

Guino 26-03-13 14:42

Ja vreemd ik begin meer en meer op te merken dat de één Iphone beter werkt én is dan de andere misschien hangt alles af van welke productie dag en serie nummer je Iphone is !!!! Want veel Iphone 5 modellen hebben last met slechte Wi-Fi ontvangst en snelheid terwijl andere niet

arpos 27-03-13 08:49

Pushtone is gratis als je in Cydia even de volgende link toe voegt.
repo.biteyourapple.net of repo.hackyouriphone.org succes!!

Shorty007 27-03-13 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ricvdl (Bericht 887711)
Ik heb het zelfde de probleem met fb, maar ik ken iemand met een iPhone 4 en daar werkt het geluid van fb wel gewoon en heb alles het zelfde staan als op die iPhone. Hoe is dit mogelijk?

Nah op mijn iPhone 4 werkt t niet hoor. Geen geluid bij Facebookmeldingen.
Krijg natuurlijk wel een geluid als ik getagged ofzo wordt maar daar krijg je een MAIL achteraan, en dat geluid hoor je natuurlijk wel :)

arpos 27-03-13 11:29

Op mijn Iphone 4 werkt het wel :-) Denk dat jij niet de juiste kiest dan.

Werner1963 27-03-13 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arpos (Bericht 887815)
Op mijn Iphone 4 werkt het wel :-) Denk dat jij niet de juiste kiest dan.

Leg al je instellingen eens uit want toch zijn er veel waar het niet bij werkt.
Doe het met foto's. Wij danken je alvast van harte :)

arpos 27-03-13 11:39

Oke, zal het uitleggen.
Ik had de nieuwe versie erop gezet en daarna de JB gedaan.
In Cydia heb ik de volgende bron toegevoegd:
- BiteYourApple (repo.biteyourapple.net)

Daarna in Cydia naar PushTone gaan zoeken.
Je moet de PushTone hebben die BiteYourApple aan biedt, deze werkt.
Vervolgens kun je bij berichtgeveing de instellingen van PushTone aanpassen per app.

Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.