Alarmclock app kwijt plz hulp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Kan iemand een source geven waar ik de standaart alarmclock app kan afhalen of kan iemand de gewone alarmclock app even maile naar yannick_martens@hotmail.com ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alarmclock app kwijt plz hulp
Hoi
Kan iemand een source geven waar ik de standaart alarmclock app kan afhalen of kan iemand de gewone alarmclock app even maile naar yannick_martens@hotmail.com zodat ik die kan uploade naar men iPhone of een alterntief Alvast bedankt greetz ynk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uuhm ten eerste, hoe denk jij dat je de alarm app hebt verwijderd. En ten tweede, weet je zeker dat je geen hidepod of een andere hide programma voor apps hebt geinstalleerd en gebruikt?
Welkom trouwens.
|
||||
|
||||
ja idd en alst niet lukt moet je die ride 4 sources toevoegen, staat een hoop back up packs in. heb het zelf niet geprobeert maar moet lukken denk ik
|
|
||||
|
||||
Tja zolang ik niets te horen krijg van wat nu excact het probleem is en hoe het gebeurt kan zijn dan weet ik ook niks natuurlijk Ik wacht wel af, ik ben benieuwd naar het verloop van zijn verhaal..
|
|
|||
|
|||
Hoi hoi
Ik heb er totaal geen idée van hoe het komt want heb geen hide apps erop staan maar mss heb ik het perongelijk gewist met het inlogge via sftp maar kan niet gewoon ook even een ssh servertje make na zijn iphone en dan de alarmclock zo even overzetten na zijn pc / mac en die dan even naar me mailen of uploade naar ergens Greetz Yannick Ps: thxs voor de verwelkoming |
|
|||
|
|||
Hoi hoi
Ik heb er totaal geen idée van hoe het komt want heb geen hide apps erop staan maar mss heb ik het perongelijk gewist met het inlogge via sftp maar kan niet gewoon ook even een ssh servertje make na zijn iphone en dan de alarmclock zo even overzetten na zijn pc / mac en die dan even naar me mailen of uploade naar ergens Greetz Yannick Ps: thxs voor de verwelkoming |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App kwijt | Talking Carl | iTunes | 1 | 31-10-10 11:33 |
Na update alle app kwijt en app store ook | maaikelensink | iPhone Apps | 1 | 03-10-10 14:19 |
help me plz! | harry907 | iPhone Apps | 3 | 31-08-10 15:22 |
plz help | linda12485 | iPhone algemeen | 0 | 13-07-10 00:55 |
Help plz | Ipot | Archief | 3 | 04-06-09 10:04 |
|
|