Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren Fring geinstalleerd om te proberen en kreeg gelijk een update van installer. Daarna werkt de Stocks app en de Weather app niet meer.. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring
Gisteren Fring geinstalleerd om te proberen en kreeg gelijk een update van installer. Daarna werkt de Stocks app en de Weather app niet meer.. Kan een verbinding krijgen met de server "Update fails:...
Alle andere zaken werken zo te zien nog... Uninstall van Fring mocht niet baten... Worst case wil ik wel terug naar af, opnieuw unlocken etc. Maar hoe doe ik dat betrouwbaar? Ik heb een Amerikaanse iPhone met software 1.1.4, die probleemloos geunlocked was met Ziphone 3.0 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien al eens op de forum hier gekeken...?
Er is een waterkansje dat er al iets van staat |
|
||||
|
||||
En fabrieks instellingen terug zetten of een restore? Werkt dat? En zoals colliehome al zei, met een waterkansje (nu lijkt mij het minimum met dit heerlijke weer) Maar er is inderdaad een kans dat het al ergens is gevraagd of gedaan.
|
|||
|
|||
Wel een reset settings naar default.. gedaan.. Dat leverde niets op...
De updates van beide software is zeer recent.. en ik zag op het eerste gezicht niets in het forum. Heb al een paar keer gesync'd na deze install, dus met restore in iTunes krijg ik hetzelfde terug denk ik... |
|
||||
|
||||
is al heel de dag een topic over bezig
https://forum.iculture.nl/f8/ap...pplicatie.html werkt momenteel bij niemand |
|
|||
|
|||
OK! Zo zie je maar, toeval.... En ik maar zoeken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update doen apps het niet meer | wesdegroot | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-09-10 22:57 |
Accu weather werkt niet meer goed na installatie ios4. | evelyn doets | iPhone algemeen | 1 | 01-07-10 22:40 |
Apps doen het niet meer na synchronisatie | iPeng | Archief | 3 | 13-10-08 08:18 |
Appstore apps doen het niet meer? | El_Diablo | Archief | 4 | 31-07-08 00:40 |
1.1.3. Update via Installer - GPRS doet het niet meer | fruitella | iPhone algemeen | 2 | 31-03-08 08:54 |
|
|