Appstore apps doen het niet meer? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien dat iemand me kan helpen?! Het zit zo, ik heb dus allemaal apps gekocht via de appstore, maar nu ik er nieuwe ringtones en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Misschien dat iemand me kan helpen?!
Het zit zo, ik heb dus allemaal apps gekocht via de appstore, maar nu ik er nieuwe ringtones en nieuwe nummers op heb gezet heb ik em gesynchroniseerd... maar het probleem is nu, ik kan al mn apps niet meer openen?? hij is niet gejailbreaked ofzo als ik zeg maar op een app klik dan sluit hij meteen weer af!! Help me aub! alvast bedankt, Robin |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb ik ook eens gehad.. Iets met geheugen dat door apps wordt gebruikt wordt niet goed behandeld.. Ofzoiets
![]() Om te fixen moet je een klein resetje doen: home en aan/uitknop inhouden totdat je iPhone opnieuw opstart. Met deze 'reset' raak je geen gegevens kwijt ofzo hoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ff proberen! thnx
|
|
|||
|
|||
![]() BEDANKT hij doet het weer....
Nu kan ik gerust gaan slapen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Fijn dat het opgelost is.
Slotje hierzo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update doen apps het niet meer | wesdegroot | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-09-10 21:57 |
Apps doen het niet meer na synchronisatie | iPeng | Archief | 3 | 13-10-08 07:18 |
appstore apps werken niet meer | starboy | Archief | 5 | 02-08-08 12:48 |
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring | hvanschaick | iPhone Apps | 5 | 08-05-08 15:57 |
|
|