appstore apps werken niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) het zit namelijk zo, ik heb enkele apps uit de appstore (gekochte en 2 gratis apps..) ze hebben 2 weken gegaan en nu telkens als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() het zit namelijk zo, ik heb enkele apps uit de appstore (gekochte en 2 gratis apps..)
ze hebben 2 weken gegaan en nu telkens als ik één van die 'apps' wil openen springt ie weer naar ze summerboard.. en dat is alleen maar bij de apps van appstore Laatst gewijzigd door starboy; 02-08-08 om 12:21. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Probeer ze eens te verwijderen, iPhone reseten, en daarna ze opnieuw te installeren.
Dit heeft bij mij in ieder geval geholpen. Suc6. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
en als ik de spelletjes verwijder moet ik ze dan opnieuw kopen, of kan ik ze gewoon van iTunes weer op phone zetten.. wel raar é dat zo plots niemeer gaat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Harde reset is inderdaad home en power knop indrukken. De applicaties die eenmaal op je account zijn gekocht hoef je niet meer te betalen. iTunes of je iPhone zal aangeven dat ze al een keer zijn aangeschaft en dat downloaden geen geld meer kost.
Ik heb dit probleem maar 1 keer gehad. Daarna nooit meer. Bij mij gebeurde het echter wel na het installeren van een applicatie. |
|
|||
|
|||
![]() Ok bedankt, zal nog eens proberen.
|
|
||||
|
||||
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps werken niet meer?! | Arjen1 | iPhone Apps | 8 | 03-10-11 13:18 |
apps van de appstore werken niet | Tribooo | iPhone Apps | 8 | 27-08-09 12:54 |
AppStore Updates werken niet meer. | -GJ- | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-06-09 20:14 |
appstore apps die (nog) niet werken met 2.1 | mhoutman | iPhone Apps | 18 | 15-09-08 12:07 |
apps uit appstore werken opeens niet meer? | neht | Archief | 1 | 13-07-08 23:10 |
|
|