Gezocht beta testers discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie lijkt het leuk om zo af en toe eens een programmaatje te testen voordat deze op de App Store verschijnt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Wie lijkt het leuk om zo af en toe eens een programmaatje te testen voordat deze op de App Store verschijnt?
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
![]() Op mij kan je rekenen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben testmanager/testcoordinator van beroep, wie weet kan ik iets betekenen...
|
|||
|
|||
![]() mij lijkt het ook wel leuk. Ben dan wel geen testmanager/testcoordinator, maar en of ik kan testen
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ik wil wel testen
![]()
|
|||
|
|||
![]() count me in.
Ben altijd in voor wat leuke progjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() test graag mee.
|
|
||||
|
||||
![]() Mocht je nog meer mannen zoeken dan wil ik er ook wel even mee spelen
![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
![]() ik doe ook wel mee ik kan testen op zowel ipod touch 2.0 als straks iphone 3G 2.0 pm me als je me nodig hebt
|
|
|||
|
|||
![]() test graag dingetjes voor je , count me in
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een iPhone 3G met de meest recente 2.0 update. Origineel met t-mobile abonnement. Heb inmiddels circa 80 applicaties op de iPhone vanuit de app. store. Er zijn nog steeds (ook na een update) een aantal die niet fatsoenlijk werken. Niet fatsoenlijk versta ik in dit geval onder: Na het opstarten, direct weer afsluiten, optie die niet werken of onderdelen, die niet werken. Dus hou me beschikbaar om te testen.
|
|
||||
|
||||
![]() testen lijkt me leuk!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad lijkt me zeker tof om te testen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waarom niet
![]()
|
|||
|
|||
![]() Na Alle andere kun je ook op mij rekenen. Ik test veel games in beta op de pc, en weet dus wel waar bugs kunnen zitten etc.
|
|||
|
|||
![]() waarom heb ik het gevoel dat de topicstarter nooit meer iets van zich gaat laten horen?
|
|
||||
|
||||
![]() Hoi Alo-b, ik heb iedereen die gisteren gereageerd heeft persoonlijk een bericht gestuurd. Maar ik ben jou vergeten zie ik nu. Het berichtje komt er zo dadelijk aan. Excuses, ik dacht echt dat ik iedereen gehad had.
Ik vind het leuk te zien dat er zoveel mensen zijn die willen helpen met testen. Iedereen alvast bedankt. Laatst gewijzigd door ideveloper; 27-07-08 om 13:54. |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Idev,
Hoe zit het dan met de mensen die vandaag een bericht hebben geplaats, heb je doe dan nog nodig? Er zijn vandaag 4 mensen waaronder ik die wel interesse hadden om mee te werken, kunnen wij ook nog mee doen ? Ik hoop het en hoor het graag. ^Q
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta testers gezocht gloednieuwe iPad app | dreamixstudio | iPad Apps | 2 | 24-03-11 11:08 |
Push Panic: Beta testers gezocht | VTX | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 12-01-11 21:41 |
Gezocht: beta-testers mobiele site TV.be | Baeyb | iPhone Apps | 1 | 22-09-10 09:07 |
Beta testers gezocht | rplasman | Archief | 10 | 10-01-10 21:28 |
Beta-testers gezocht | Orbicule | Archief | 12 | 03-11-09 17:09 |
|
|