Beta-testers gezocht discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone gebruiker, We zoeken beta testers voor onze nieuwe iPhone wekker app. Heb je een iPhone of iPod touch (tweede generatie) en ben je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beta-testers gezocht
Beste iPhone gebruiker,
We zoeken beta testers voor onze nieuwe iPhone wekker app. Heb je een iPhone of iPod touch (tweede generatie) en ben je bereid om onze app gedurende enkele nachten te testen, stuur dan snel een mailtje naar support@orbicule.com met onderstaande informatie: Naam: Land: iPhone OS version: Model (iPhone of iPod): Identifier (UDID): Het UDID vind je in iTunes door op het serienummer van je iPhone / iPod te klikken. Het serienummer verandert dan in de UDID. Je kan die UDID kopiëren naar het klembord. Alvast bedankt! Peter Orbicule |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mailtje vertrokken!
|
|
||||
|
||||
Same here
|
|
|||
|
|||
Ook verstuurd
|
|
||||
|
||||
Wanneer horen we hier iets over eigenlijk ? Heb gisteren wel een mail gestuurd, maar nog niets vernomen verder over hoe / wat ?
|
|
|||
|
|||
enkele nachten?? ik slaap snachts hoor, is dat raar?
|
|
|||
|
|||
Verstuurd.
|
|
|||
|
|||
Ook verstuurd hier.
|
|
||||
|
||||
Ben 'm op dit moment aan 't testen en het ziet er veelbelovend uit ! Mijn bevindingen zal ik na nog een aantal uitvoerige tests mailen naar Orbicule.
|
|
|||
|
|||
Erg grappige UI. Net de app binnengekregen en ben hem ook aan het testen. Naar mijn mening tot zover een veelbelovende app.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de app uitvoerig getest en een uitgebreid verslag gemaild.
Ik ben erg benieuwd of er met m'n tips iets gedaan zal worden, alsook wanneer de app gereleased zal gaan worden. "ice ice birdie" |
|
|||
|
|||
Voldoende beta testers
Momenteel hebben we voldoende beta testers. We willen alvast alle testers bedanken voor hun enthousiaste medewerking. We gaan nu zoveel mogelijk suggesties integreren. We posten de nieuwste ontwikkelingen op dit forum.
|
|
||||
|
||||
Prima, dan kan hier voorlopig een slotje op
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta testers gezocht gloednieuwe iPad app | dreamixstudio | iPad Apps | 2 | 24-03-11 12:08 |
Push Panic: Beta testers gezocht | VTX | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 12-01-11 22:41 |
Gezocht: beta-testers mobiele site TV.be | Baeyb | iPhone Apps | 1 | 22-09-10 10:07 |
Beta testers gezocht | rplasman | Archief | 10 | 10-01-10 22:28 |
Gezocht beta testers | ideveloper | Archief | 33 | 02-08-08 13:51 |
|
|