Cydia update problemen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de laatste update van cydia werken er een aantal settings niet meer. - Settings / General / Usage - Settings / Mail, Contacts, Calendars ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia update problemen
Na de laatste update van cydia werken er een aantal settings niet meer.
- Settings / General / Usage - Settings / Mail, Contacts, Calendars Dus het ligt niet aan de iphone maar aan cydia !
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en hoe kan je dat oplossen?
EDIT: ik kan (nog) wel in die settings |
|
||||
|
||||
Hmmm, goed gezien, ik het dezelfde problemen
|
||||
|
||||
Oplossing ? nog niet, maar ik verwacht wel een update binnenkort van cydia.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
komen die problemen pas als je de iphone uit aan zet of komen ze gelijk na de update?
|
|
||||
|
||||
Ben een beetje aan het testen en ben ineens mijn /Applications/Preferences.app/General.plist kwijt (firmware 2). Oeps...
Zou iemand deze hier kunnen plaatsen. Dank! Edit: Ik heb Saurik (van Cydia) even een mail gestuurd met de problemen die we ondervinden.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-08-08 om 12:56. |
|
||||
|
||||
Bericht van Saurik gekregen:
WOAH. Ok. Fair enough. I'm looking into it. -J Update van Jay: Thank you very much for the report. This problem has been fixed in 3.5.9-11. ;P -J
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-08-08 om 13:36. |
|
|||
|
|||
Kijken gebruik van iPhone loopt vast
Ik wil kijken bij instellingen - algemeen - gebruik maar dan springt hij telkens weer terug naar het springboard.
iPhone is gejailbreaked Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? mod edit: zie antwoord hierboven Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-08-08 om 13:36. |
|
|||
|
|||
werkt weer na de sqllite update
|
|
||||
|
||||
Kan het alleen maar bevestigen dat het weer werkt.
**slotje**
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia 3.1.2 problemen | maffiaclip86 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 13-09-10 23:36 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
problemen na update van cydia apps | kihyeon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-06-10 13:12 |
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update | Gido88 | Jailbreak | 6 | 01-10-09 23:03 |
Cydia update problemen | IphoneMitchell | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-06-09 23:05 |
|
|