Gezocht beta testers discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, natuurlijk geen probleem, leuk juist. Ben deze ochtend niet thuis geweest, vandaar dat de reacties nog niet zijn doorgestuurd. Verder heb ik wat problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ja, natuurlijk geen probleem, leuk juist.
Ben deze ochtend niet thuis geweest, vandaar dat de reacties nog niet zijn doorgestuurd. Verder heb ik wat problemen met m'n normale mail, dus die moet ik eerst even oplossen. Maar de uitnodiging komt er zometeen aan. |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Tof, ![]() Ik zie je bericht van zelf wel tegemoet ![]() Thnks, ^Q
|
||||
|
||||
![]() wat voor soort apps heb je om te testen?
|
|
||||
|
||||
![]() Op dit moment alleen nog een waterpas app. Maar er volgen vast meer.
|
|
||||
|
||||
![]() een waterpas heb ik al gezien, als je iets van IRC hebt wil ik het graag testen
|
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is, heeft iedereen inmiddels een uitnodigingsmail ontvangen.
Top dat jullie allemaal willen helpen. Voorlopig lijkt dit aantal me genoeg, iedereen alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
![]() Heej, ik zou ook nog wel graag willen testen. Pm me maar als je nog een tester nodig hebt.
Jelle |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mocht je nog mensen nodig hebben, kun je op mij rekenen
|
|
||||
|
||||
![]() Kan nu niet iedereen met de sdk een applicatie online zetten? Zoals ideveloper dat doet. Dus dat je zonder jailbreaken een afgekeurde applicatie kunt installeren?
Jelle |
|
||||
|
||||
![]() Zou mooi zijn, maar is helaas geen oplossing. Er kunnen op die manier slechts max 100 mensen gebruik maken van de applicatie, die van te voren allemaal hun iPhone identificatienummer moeten opgeven.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik test ook graag mee!
|
|
||||
|
||||
![]() uhm.. volgens mij is de app wel uitgetest.
Ik gooi deze op slot.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta testers gezocht gloednieuwe iPad app | dreamixstudio | iPad Apps | 2 | 24-03-11 11:08 |
Push Panic: Beta testers gezocht | VTX | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 12-01-11 21:41 |
Gezocht: beta-testers mobiele site TV.be | Baeyb | iPhone Apps | 1 | 22-09-10 09:07 |
Beta testers gezocht | rplasman | Archief | 10 | 10-01-10 21:28 |
Beta-testers gezocht | Orbicule | Archief | 12 | 03-11-09 17:09 |
|
|