apps uit appstore werken opeens niet meer? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, mijn apps die ik gedownload en geinstalleerd heb vanuit de appstore (in mijn geval Shazam, Light, Remote en Enigmo) doen het allemaal niet meer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
apps uit appstore werken opeens niet meer?
Heren,
mijn apps die ik gedownload en geinstalleerd heb vanuit de appstore (in mijn geval Shazam, Light, Remote en Enigmo) doen het allemaal niet meer. Ze starten op en klappen er dan uit. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb een 16GB 3G Iphone die volledig werkzaam is sinds vrijdag. Laatst gewijzigd door neht; 13-07-08 om 23:05. Reden: was Remote vergeten als app |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even zoeken met de termen 'appstore werken niet' geeft een topic waar dit probleem al wordt besproken.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps van de appstore werken niet | Tribooo | iPhone Apps | 8 | 27-08-09 12:54 |
AppStore Updates werken niet meer. | -GJ- | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-06-09 20:14 |
appstore apps die (nog) niet werken met 2.1 | mhoutman | iPhone Apps | 18 | 15-09-08 12:07 |
appstore apps werken niet meer | starboy | Archief | 5 | 02-08-08 12:48 |
Mac OS X: Sommige iTunes werken opeens niet meer | Rosa | iTunes | 8 | 13-10-07 12:10 |
|
|