appstore apps die (nog) niet werken met 2.1 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien handig om hier een aparte thread aan te besteden last.fm huidige werkt niet. het wachten is op een update die misschien straks ook wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
appstore apps die (nog) niet werken met 2.1
misschien handig om hier een aparte thread aan te besteden
last.fm huidige werkt niet. het wachten is op een update die misschien straks ook wel in de nederlandse appstore te verkrijgen is. de huidige versie is te verkrijgen uit de appstores van Canada, Deutschland, España, France, United Kingdom en United States. Lastm Ipod touch/iphone app broken with 2.1 firmware upgrade ? Last.fm for iPhone and iPod Touch Discussions ? Last.fm wie volgt ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
IM+ werkt bij mij niet. Het programma kan geen internetverbinding maken.
|
|
||||
|
||||
Teletekst app lijkt ook niet meer te werken, crashed sinds 2.1. Sinds vrijdag diverse pogingen ondernomen inclusief nieuwe installatie. Geen succes.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Aan iedereen bij wie apps crashen. Heb je bitesms geinstalleerd uit cydia/installler ?
Dan is dit de oorzaak. Morgen komt er een fix uit. Heb met de maker gemaild. Laatst gewijzigd door macfreaker; 14-09-08 om 21:52. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het enige wat ik krijg is dit:
|
|||
|
|||
Afgelopen Zaterdag deed teleteks app het niet. Vanochtend ineens wel. En nu ...niet .
Afwachten op een update via appstore. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik denk dus een server probleem want op 2.0.x doet de app het ook niet |
|
|||
|
|||
IM+ werkt bij mij wel goed na update, teletekst idd niet.
|
|
|||
|
|||
Teletekst doet het bij inmiddels weer wel. Wellicht een fout bij de server zelf geweest dus ?
|
|
||||
|
||||
Teletekst doet het bij mij ook weer. Vast een storing aan hun kant.
Fizz Weather start nog wel op onder 2.1 maar haalt geen gegevens meer op. Weet niet of dit aan de app ligt of aan de servers waar de gegevens worden opgehaald.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vreemd, hij geeft bij mij constant aan "geen gegevens beschikbaar" en kent geen van de grote steden die in probeer in te voeren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mijn de problemen met teletekst wel over nu. Al de hele dag geen last meer van gehad.
|
|
|||
|
|||
Braintuner werkt niet meer met de nieuwe Firmware 2.1 bij mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps die (nog) niet werken op iOS4.0 | Mr_Trouble | iPhone Apps | 62 | 16-01-11 13:56 |
apps die niet werken | dennisaudi | iPhone Apps | 1 | 18-07-10 04:01 |
apps van de appstore werken niet | Tribooo | iPhone Apps | 8 | 27-08-09 13:54 |
appstore apps werken niet meer | starboy | Archief | 5 | 02-08-08 13:48 |
apps uit appstore werken opeens niet meer? | neht | Archief | 1 | 14-07-08 00:10 |
|
|