Apps werken niet meer?! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en heb even de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet veel nuttigs vinden. Ik heb sinds kort de eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps werken niet meer?!
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb even de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet veel nuttigs vinden. Ik heb sinds kort de eerste iphone gekregen van m'n vader, omdat hij hem niet meer gebruikte. Ik heb er ook al versie 3.1.3 opgezet. Ik liet ook iTunes zoeken naar 4, maar die kon hij niet vinden. Maar ik heb nog een probleem: geen enkele gedownloade app doet het (hyves, ebuddy, buienradar etc.). Ik heb hem al een keer gereset, maar tot nu toe heeft niks geholpen. Hopelijk kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat er geen versie 4 wordt gevonden voor een 1e generatie iPhone dat is juist.
Waarom er geen enkele app werkt weet ik nog niet. Misschien de apps verwijderen en opnieuw installeren? Volgens mij ondersteunen de apps die je noemt nog wel FW 3.1.3. |
|
|||
|
|||
Ik heb ze al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook geen effect. Ja ik begon met hele simpele apps, maar zelfs die werken niet.
|
|
||||
|
||||
Geeft iTunes geen melding tijdens of na het installeren?
|
|||
|
|||
Nee, heel het synchroniseren gaat prima. Ze staan ook op het start scherm, maar zodra ik ze aanklik, zijn ze binnen een halve seconde weer weg en ben ik weer bij het start scherm.
ps. ik ben tot 8.30u niet online, dus dan reageer ik even niet . |
|
|||
|
|||
Ik ondervind hetzelfde probleem met 1 belangrijk verschil:
Alle gedownloade apps werken prima, alle apps die standaard op de iphone zitten werken niet, zoals Kaarten, Mail, Safari, Ipod. Heb al herstellen (terug naar fabrieksinstellingen) via iTunes geprobeerd (had geen effect). Heb verschillende topics op dit forum gezien waar mensen soortgelijke problemen tegenkomen, maar dan met gedownloade apps. Heeft iemand mijn probleem meegemaakt, en misschien al weten te verhelpen? HELP! (word gek van die telefoon nu ik er niets mee kan, ik gebruik hem hoofdzakelijk voor safari, ipod en kaarten namelijk). |
|
||||
|
||||
Heb je na het herstellen de reservekopie laten terug zetten? Of heb je de iPhone ingesteld als een nieuwe iPhone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anyways, heel bizar, maar kaarten crasht niet meer. De rest (dus mail, ipod, safari) wel. Kompas, camera crashen bijv ook niet trouwens. |
|
||||
|
||||
Als het probleem niet (of niet helemaal) is opgelost na het herstellen en terug zetten van de reservekopie, raad ik aan om opnieuw te herstellen en de iPhone daarna als nieuwe iPhone te configureren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Apps werken niet meer na jailbreak | pdavie | Jailbreak | 6 | 17-05-11 17:45 |
Apps werken niet meer. | edwin63 | Archief | 1 | 07-04-09 10:21 |
Apps werken niet meer | spitsebeest | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-10-08 22:07 |
iphone apps. werken niet meer | juriaan1234 | Archief | 1 | 09-09-08 07:29 |
appstore apps werken niet meer | starboy | Archief | 5 | 02-08-08 13:48 |
|
|