Viber lag discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik gebruik al een tijdje Viber (bellen via het internet) en dat is altijd zonder problemen geweest. Nu is mijn vriendin verhuist naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Viber lag
Hey allemaal,
Ik gebruik al een tijdje Viber (bellen via het internet) en dat is altijd zonder problemen geweest. Nu is mijn vriendin verhuist naar een andere locatie (in Zweden) en ineens is er gedonder met Viber. Het rare is, dat het alleen met Viber is. Alle andere apps (en ook Skype) werken prima en zonder lag, zowel bij haar als bij mij. snachts kunnen we ook gewoon prima praten, maar overdag is het een groot geglitch. Haar internet daar is razendsnel en zelfs als alles uitstaat is er nog lag! Weet iemand misschien hoe dit komt, of dat het misschien aan mijn eigen Wi-Fi kan liggen (welke een beetje instabiel is soms, maar dat was altijd al) Alvast bedankt! -Dia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dreamboard lag/crashende apps | Scandax | Jailbreak apps en thema's | 2 | 15-07-12 17:28 |
iPhone 4 lag | Wolfkie | iPhone algemeen | 5 | 19-02-12 00:53 |
iPhone 4s lag | Wolfkie | iPhone algemeen | 1 | 14-02-12 14:35 |
Pages: lag by typen | lexvo | iPhone Apps | 5 | 10-02-12 17:44 |
Input lag | Thomas789 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-11 18:49 |
|
|