//

Viber lag

Viber lag discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik gebruik al een tijdje Viber (bellen via het internet) en dat is altijd zonder problemen geweest. Nu is mijn vriendin verhuist naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-12, 00:16
Diamanic Diamanic is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard Viber lag

Hey allemaal,

Ik gebruik al een tijdje Viber (bellen via het internet) en dat is altijd zonder problemen geweest. Nu is mijn vriendin verhuist naar een andere locatie (in Zweden) en ineens is er gedonder met Viber. Het rare is, dat het alleen met Viber is. Alle andere apps (en ook Skype) werken prima en zonder lag, zowel bij haar als bij mij. snachts kunnen we ook gewoon prima praten, maar overdag is het een groot geglitch. Haar internet daar is razendsnel en zelfs als alles uitstaat is er nog lag! Weet iemand misschien hoe dit komt, of dat het misschien aan mijn eigen Wi-Fi kan liggen (welke een beetje instabiel is soms, maar dat was altijd al)

Alvast bedankt!

-Dia
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dreamboard lag/crashende apps Scandax Jailbreak apps en thema's 2 15-07-12 16:28
iPhone 4 lag Wolfkie iPhone algemeen 5 18-02-12 23:53
iPhone 4s lag Wolfkie iPhone algemeen 1 14-02-12 13:35
Pages: lag by typen lexvo iPhone Apps 5 10-02-12 16:44
Input lag Thomas789 iPhone algemeen 0 04-10-11 17:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:35.