Hipstamatic foto's opslaan in Foto's? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, Ik heb vandaag mijn iPhone ge-update naar de nieuwe software iOS6.0. Ik heb al een tijdje de Hipstamatic app en nooit problemen gehad alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hipstamatic foto's opslaan in Foto's?
LS,
Ik heb vandaag mijn iPhone ge-update naar de nieuwe software iOS6.0. Ik heb al een tijdje de Hipstamatic app en nooit problemen gehad alleen nu ik hem weer gebruik slaat hij de gemaakte foto's niet op in mijn foto bibliotheek. Voorheen heeft hij dat wel gedaan. Ik heb al bij instellingen aangeven dat ik het wil bewaren automatisch naar bibliotheek. Als ik in Hipstamatic op de foto klik kan je ook aangeven dat je hem wil bewaren naar bibliotheek en dan geeft hij aan: "Kan afbeelding niet bewaren. Gebruikerstoegang geweigerd" Snap er niks van! Weet iemand de oplossing? Vriendelijke groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oplossing!
Had hetzelfde probleem, oplossing is supersimpel, als je m eenmaal weet
(staat op hipstamatic.com): Zorg dat je de Hipstamatic app eerst sluit. Ga naar Instellingen op je telefoon, kies Privacy en kies danFoto's. Daar zie je Hipstamatic staan, en die zet je op On. Dat is alles! Voor de zekerheid heb ik in Hipstamatic zelf ook nog aangeklikt dat hij op de fotorol moet opslaan, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit, had je zelf ook al geprobeerd. Succes!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hipstamatic (foto-app)! | Dejive | iPhone Apps | 8 | 03-01-11 20:17 |
|
|