//

Hipstamatic foto's opslaan in Foto's?

Hipstamatic foto's opslaan in Foto's? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, Ik heb vandaag mijn iPhone ge-update naar de nieuwe software iOS6.0. Ik heb al een tijdje de Hipstamatic app en nooit problemen gehad alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-12, 16:05
MB75 MB75 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Hipstamatic foto's opslaan in Foto's?

LS,

Ik heb vandaag mijn iPhone ge-update naar de nieuwe software iOS6.0. Ik heb al een tijdje de Hipstamatic app en nooit problemen gehad alleen nu ik hem weer gebruik slaat hij de gemaakte foto's niet op in mijn foto bibliotheek. Voorheen heeft hij dat wel gedaan. Ik heb al bij instellingen aangeven dat ik het wil bewaren automatisch naar bibliotheek.

Als ik in Hipstamatic op de foto klik kan je ook aangeven dat je hem wil bewaren naar bibliotheek en dan geeft hij aan: "Kan afbeelding niet bewaren. Gebruikerstoegang geweigerd"

Snap er niks van!

Weet iemand de oplossing?

Vriendelijke groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-12, 12:12
LindaDJ LindaDJ is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Oplossing!

Had hetzelfde probleem, oplossing is supersimpel, als je m eenmaal weet
(staat op hipstamatic.com):

Zorg dat je de Hipstamatic app eerst sluit. Ga naar Instellingen op je telefoon, kies Privacy en kies danFoto's. Daar zie je Hipstamatic staan, en die zet je op On. Dat is alles! Voor de zekerheid heb ik in Hipstamatic zelf ook nog aangeklikt dat hij op de fotorol moet opslaan, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit, had je zelf ook al geprobeerd.


Succes!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hipstamatic (foto-app)! Dejive iPhone Apps 8 03-01-11 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.