Van meerdere foto's een film maken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had vroeger een app waarmee ik meerdere foto's kon nemen en er dan uiteindelijk een film van kon maken. Ben helaas vergeten hoe die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van meerdere foto's een film maken
Ik had vroeger een app waarmee ik meerdere foto's kon nemen en er dan uiteindelijk een film van kon maken.
Ben helaas vergeten hoe die heet en kan het ook niet meer vinden . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
FotoSlides Lite is een app waarmee je van foto's een filmpje kan maken. Dit is beperkt tot 3 min, tenzij je de volledige versie aanschaft.
Volgens mij is iMovie ook geschikt om dit te doen, dat is wel een app van Apple zelf. En als dat het niet was, kijk dan terug naar je aankopen daar vind je het zowiezo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's en film van PC naar Iphone4 | Daan813 | Muziek, foto & video | 7 | 21-09-11 11:53 |
audio van een verwijderde film | suzanh | iPhone algemeen | 4 | 17-11-09 21:53 |
Muziek: Foto Muziek film van nas naar iPhone | gertmeppelink | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-09 12:25 |
|
|