App blijft op Wachten staan.... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen. Op mijn Iphone heb ik een app die sinds gisteren op wachten staat er gebeurd helemaal niets het icoontje is grijs. Heb natuurlijk geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App blijft op Wachten staan....
Goedemorgen.
Op mijn Iphone heb ik een app die sinds gisteren op wachten staat er gebeurd helemaal niets het icoontje is grijs. Heb natuurlijk geprobeerd om er lang op te drukken met als resultaat dat er wel bij de andere app een kruisje komt te staan om iets te verwijderen. Heeft er iemand een bruikbare tip? Waarvoor natuurlijk mijn dank. Prettige dag verder! Groet, Hoekje 60 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
App blijft op wachten staan
Citaat:
Hier dus nu ook hetzelfde probleem, heb al vanalles geprobeerd maar krijg het niet weg. |
|
|||
|
|||
Ik vrees dat het backuppen en daarna herstellen word...
|
|
|||
|
|||
Voor je begint te herstellen voor eerst eens een hard reset uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App blijven op wachten staan | zwakhalen | iPad algemeen | 18 | 24-12-11 00:34 |
app downloaden blijft op wachten staan | quadbert | iPhone Apps | 2 | 27-06-11 19:32 |
App verwijderen die aan het installeren is / op 'wachten'staan | eddyboerman | iPhone Apps | 5 | 26-12-10 00:09 |
app blijft wachten | DomBlond | iPhone Apps | 1 | 02-12-10 23:24 |
app blijft staan op wachten | vers | iPhone Apps | 5 | 26-05-10 19:07 |
|
|