app blijft staan op wachten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb geprobeerd om de app üitzending gemist te downloaden. Nu blijft hij in de iphone op wachten staan. Ik krijg hem ook niet verwijderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app blijft staan op wachten
ik heb geprobeerd om de app üitzending gemist te downloaden. Nu blijft hij in de iphone op wachten staan. Ik krijg hem ook niet verwijderd via de Iphone (er komt geen x te staan). Weet iemande een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even een reboot/restart?
Anders jailbreak je je iPhone en dan is er vast wel een oplossing voor Edit: En wat als je uitlogt van je iTunes account en daarna weer inlogt? |
|
||||
|
||||
Misschien je internetverbinding eens uit -en weer inschakelen.
|
|||
|
|||
Dan vraag ik me af. Wat heb je zelf allemaal gedaan om dit probleem op te lossen voordat je dit product hebt geopend? Niets?
|
|||
|
|||
probleem inmiddels opgelost. bedankt voor de reacties. Kan wat mij betreft een slotje op.
|
|
||||
|
||||
Wat mij betreft ook
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app blijft op laden staan | rob-iphone | iPhone Apps | 3 | 28-04-11 15:40 |
App verwijderen die aan het installeren is / op 'wachten'staan | eddyboerman | iPhone Apps | 5 | 26-12-10 00:09 |
app blijft wachten | DomBlond | iPhone Apps | 1 | 02-12-10 23:24 |
App. Store app blijft op zoeken staan | KayaS | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 12:24 |
Iphone app icoontje blijft staan na deleten app | menno20 | iPhone Apps | 5 | 02-02-09 00:05 |
|
|