APP voor FTP discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een goede app voor mijn iphone waarmee ik foto's van mijn telefoon naar een ftp kan doorzetten. Via deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
APP voor FTP
Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede app voor mijn iphone waarmee ik foto's van mijn telefoon naar een ftp kan doorzetten. Via deze ftp zal mijn werkgever (persbureau) de foto's doorsturen naar de media. Ik ben inmiddels druk aan het klooien met ftp on the go, maar dit werkt nog niet zoals ik wil! Daarom de vraag of hier mensen zijn die een ander programma kennen! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik lees wat kritiek over SMB. Dat antieke Microsoft protocol gebruik ik nooit en daar kan ik dus niets over zeggen. |
|
|||
|
|||
Hehe, wil k hem downloaden, doet itunesstore t niet om mn saldo op te laden! Hebben jullie dit probleem ook?
|
Labels |
iphone 4s ftp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie weet goede gratis app voor browsen op FTP-server? | scheus | iPhone Apps | 2 | 05-03-12 20:05 |
IPAD en FTP | Prevmed | iPad algemeen | 5 | 27-01-12 12:37 |
FTP programma | stimsmot | iPhone Apps | 10 | 17-01-11 15:59 |
Hoe te beginnen: FTP en OpenSSH? | sandman | Unlock [archief] | 2 | 04-01-08 10:20 |
|
|