Google agenda bewerking discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In Google agenda kan je de reminders instellen als pop-up, sms en email Als ik een afspraak aanmaak in de gewone kalender app van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google agenda bewerking
In Google agenda kan je de reminders instellen als pop-up, sms en email
Als ik een afspraak aanmaak in de gewone kalender app van de iphone kan ik wel kiezen om x uren een herinnering te zenden maar ik kan de optie email of sms niet via de iPhone kalender app aanmaken Welke app kan dit wel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de "gewone" kalender app vanuit de iphone wordt toch standaard email en sms aangemaakt naargelang de instellingen voor reminders in google agenda.
Zo dus heb je geen aparte app nodig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
iPhone - Outlook Agenda en Google Agenda | Netsrik | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 00:04 |
Foto: foto bewerking programma | mauser | Muziek, foto & video | 6 | 04-11-10 16:35 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|