iMessage op iPhone en iPad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds ik nieuwe iphone 5 heb , zijn mijn imessage berichten niet op de 2 devices het zelfde hoe komt dit , kan iemand me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage op iPhone en iPad
sinds ik nieuwe iphone 5 heb , zijn mijn imessage berichten niet op de 2 devices het zelfde hoe komt dit , kan iemand me helpen
alle 2 devices aangemeld met 1 apple id ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 november 2012 om 12:53 ---------- heb het zelf al opgelost ipad devices alles gewist en terug via i-cloud reserve kopie terug gezet en dan via ipad eerst imessage gestuurd dan herkent hij ook jou gsm nummer voor imessage en komen berichten op de 2 devices het zelfde aan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet juist niet je gsm nummer gebruiken (dat herkent je iPad niet) maar op allebei de devices een (hetzelfde) E-mail adres instellen voor iMessage afzender/ontvanger
|
|
|||
|
|||
Ik had iPad eerst volledig herstel gedaan en nadien terug reservekopie er op gezet met zelfde Apple id en dan kwam mijn gsm nummer ook op iPad te staan . Dus nu start ik ook een nieuw bericht op iPad met gsm nummer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Ipad herkent toch het telefoonnummer van je iPhone niet??
Of werkt het via je Apple ID.... |
|
|||
|
|||
Bij mij wel . Werkt via Apple id staat op de iPhone er bij tussen zal straks eens foto posten ze
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
imessage activeren op ipad lukt niet | rytec | iPad algemeen | 5 | 26-07-14 23:18 |
iMessage op iPad doet het niet meer | Olomouc | iPad algemeen | 12 | 26-01-13 19:32 |
iMessage synchroniseren op iPad, iPhone en iMac | Scirocco | iTunes | 5 | 26-05-12 19:56 |
ipad 3 imessage komt pas binnen na unlock? | tom031 | iPad algemeen | 1 | 21-05-12 08:00 |
iMessage op Iphone en Ipad | dat.rooie.ventje | iPhone algemeen | 0 | 14-10-11 11:00 |
|
|