Ik kan whatsapp niet meer downloaden ivm met ios? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai! Ik heb de iphone 3G met ios 4.2.1. ik heb altijd whatsapp gehad maar hij deed het laatst slecht en dus heb ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan whatsapp niet meer downloaden ivm met ios?
Hai!
Ik heb de iphone 3G met ios 4.2.1. ik heb altijd whatsapp gehad maar hij deed het laatst slecht en dus heb ik hem verwijderd en wilde ik hem daarna opnieuw downloaden. Het lukt nu niet meer omdat er staat dat IOS 4.3 vereist is en die kan ik niet downloaden op mijn telefoon. Weet iemand wat ik nu kan doen om weer whatsapp op mijn telefoon te krijgen? En is het zo dat als ik mijn telefoon jailbreak dat ik het dan wel kan downloaden, ik heb hier niet erg veel verstand van. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En daarom ook meteen //slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen whatsapp meer downloaden ivm ios op mijn iphone 3g | Elinnee | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 18-11-12 23:09 |
Help, kan niet meer downloaden? | johanneslol | iPhone Apps | 21 | 02-06-11 23:23 |
Ik kan niet meer downloaden :S | srgnn-38 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 21:04 |
|
|