Gmail - apps (ipad/iphone) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik hoop deze bericht bij deze passende onderwerp opend. Ik weet niet of mensen hier gmail als email adres gebruikt? Zoja, gebruik je ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail - apps (ipad/iphone)
Hoi,
Ik hoop deze bericht bij deze passende onderwerp opend. Ik weet niet of mensen hier gmail als email adres gebruikt? Zoja, gebruik je ook apps op ipad / iphone bijvoorbeeld? Heeft iemand ook last van mail layout die niet compleet word vertoont ik een stukje mis om helemaal uit te lezen. mails word veel met layout html gemailt Herkennen jullie deze probleem ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail storing op Ipad | marcla | iPad algemeen | 2 | 30-05-12 22:32 |
Gmail bijlagen op iPad? | Annemaria | iPad algemeen | 2 | 06-01-11 22:30 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
|
|