Kan geen whatsapp meer downloaden ivm ios op mijn iphone 3g discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai! Ik heb de iphone 3G met ios 4.2.1. ik heb altijd whatsapp gehad maar hij deed het laatst slecht en dus heb ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen whatsapp meer downloaden ivm ios op mijn iphone 3g
Hai!
Ik heb de iphone 3G met ios 4.2.1. ik heb altijd whatsapp gehad maar hij deed het laatst slecht en dus heb ik hem verwijderd en wilde ik hem daarna opnieuw downloaden. Het lukt nu niet meer omdat er staat dat IOS 4.3 vereist is en die kan ik niet downloaden op mijn telefoon. Weet iemand wat ik nu kan doen om weer whatsapp op mijn telefoon te krijgen? En is het zo dat als ik mijn telefoon jailbreak dat ik het dan wel kan downloaden, ik heb hier niet erg veel verstand van. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb je al een kleine tip gegeven in jouw andere draad:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-ivm-ios.html |
|
|||
|
|||
Had ik gezien, bedankt. Maar het komt er nu eigenlijk op neer dat whatsapp niet meer op mn telefoon te krijgen is behalve als ik die in itunes had staan? Want dat heb ik niet.
|
|
|||
|
|||
Tja, als geen backup hebt van de vorige versie van Whatsapp heb je een probleem.
|
|
||||
|
||||
Kunnen jullie a.u.b. in dat andere topic doorgaan?
Dit deel van het forum is voor ontwikkelaars. En Elinnee, 1x je vraag posten is echt voldoende; AUB niet op meer plekken posten. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen app meer downloaden | zoezoquinha | iPhone Apps | 12 | 23-12-11 19:37 |
Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden. | ysie | iPhone Apps | 3 | 21-09-10 14:17 |
kan geen apps meer downloaden | Nance | Archief | 3 | 13-03-09 01:45 |
Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? | tomscholle | Jailbreak apps en thema's | 7 | 31-01-08 21:12 |
|
|