wil developer worden om iOS 6.1 te downloaden discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Leden Ik wil een developer account aanmaken om de iOS 6.1 te downloaden op mijn iphone 5 en ipad 2 Nu is mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wil developer worden om iOS 6.1 te downloaden
Beste Leden
Ik wil een developer account aanmaken om de iOS 6.1 te downloaden op mijn iphone 5 en ipad 2 Nu is mijn vraag Ik heb geen creditcard en dat heb je nodig is er iemand van onze leden die weet hoe je dat per bankoverschrijving kan doen of dat ik de iOS 6.1 voor mijn ifhone 5 kan downloaden zonder developer account mvg Ronald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar loopt al een draadje over, kijk daar eens na of er nuttige informatie staat:
http://forum.iculture.nl/f133/develo...reditcard.html |
|
|||
|
|||
heb het gelezen maar staat niet bij hoe en er staat ook dat je creditcard moet betalen en dat is het probleen die heb ik niet
|
|
|||
|
|||
Je kan ook een prepaid creditcard nemen? 3vcash is een goed voorbeeld.
|
|
|||
|
|||
Als je bericht #5 leest in dat topic zal je zien dat je ook met een bankoverschrijving kan betalen. In bericht #6 van onderstaande draad wordt hetzelfde gezegd:
http://forum.iculture.nl/f133/develo...aam-ouder.html |
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje.
Let ook op dat je alternatieve vraag hier niet is toegestaan. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 6 wil niet downloaden | patrick988 | iPhone algemeen | 1 | 07-10-12 11:35 |
iOS Developer Program op naam ouder | YoerRri | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 19-09-12 17:56 |
IOS developer programs | 0daro0 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 25-12-11 23:43 |
kan je ook source code van apple developer downloaden op windows | kobus12 | iPhone algemeen | 4 | 17-11-11 18:23 |
|
|