//

iOS 6 wil niet downloaden

iOS 6 wil niet downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het gaat om een iphone 4, de ios 6 update melding staat er, maar als ik hem probeer te downloaden, geeft hij tegen het eind ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-12, 22:01
patrick988 patrick988 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard iOS 6 wil niet downloaden

het gaat om een iphone 4, de ios 6 update melding staat er, maar als ik hem probeer te downloaden, geeft hij tegen het eind aan dat het downloaden niet mogelijk was, ik word vervolgens nergens naar gelinked, en er verschijnt geen foutmelding die ik kan googelen... mensen met hetzelfde probleem/ een oplossing? evt reacties graag in jip en janneke-taal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-12, 10:35
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Is je iTunes up-to-date? Ga naar iPhone, iPod, iPad and Firmware/Software Download, kies bij 'iPhone / iPod touch / iPad / Apple TV' je juiste telefoontoestel met de firmware naar keuze en klik vervolgens op Download. De firmware wordt nu gedownload en wanneer deze klaar is, koppel je jouw toestel aan je pc en open je itunes.

Shift+click vervolgens op 'Zoeken naar updates', blader naar de map waar je zojuist gedownloade firmware file instaat en selecteer deze. Kijk of die het dan wél doet.

*/ Kijk of het gedownloade bestand een .ipsw file is en geen .rar. Anders moet je even de extensie veranderen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Film wil maar niet downloaden IRI3dAILY iPhone algemeen 6 22-12-12 21:19
Update ios 6 wil ik niet topware iPhone Apps 6 26-09-12 23:34
iOS 6 wil niet updaten djadhendriks iPad algemeen 2 23-09-12 13:26
App wil niet downloaden 0Ojoost14O0 iPhone Apps 2 11-10-10 08:32
Versie 4.1 wil niet downloaden/installeren. chacha000 iPhone algemeen 7 25-09-10 13:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.