iOS 6 wil niet downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het gaat om een iphone 4, de ios 6 update melding staat er, maar als ik hem probeer te downloaden, geeft hij tegen het eind ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 6 wil niet downloaden
het gaat om een iphone 4, de ios 6 update melding staat er, maar als ik hem probeer te downloaden, geeft hij tegen het eind aan dat het downloaden niet mogelijk was, ik word vervolgens nergens naar gelinked, en er verschijnt geen foutmelding die ik kan googelen... mensen met hetzelfde probleem/ een oplossing? evt reacties graag in jip en janneke-taal
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is je iTunes up-to-date? Ga naar iPhone, iPod, iPad and Firmware/Software Download, kies bij 'iPhone / iPod touch / iPad / Apple TV' je juiste telefoontoestel met de firmware naar keuze en klik vervolgens op Download. De firmware wordt nu gedownload en wanneer deze klaar is, koppel je jouw toestel aan je pc en open je itunes.
Shift+click vervolgens op 'Zoeken naar updates', blader naar de map waar je zojuist gedownloade firmware file instaat en selecteer deze. Kijk of die het dan wél doet. */ Kijk of het gedownloade bestand een .ipsw file is en geen .rar. Anders moet je even de extensie veranderen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film wil maar niet downloaden | IRI3dAILY | iPhone algemeen | 6 | 22-12-12 22:19 |
Update ios 6 wil ik niet | topware | iPhone Apps | 6 | 27-09-12 00:34 |
iOS 6 wil niet updaten | djadhendriks | iPad algemeen | 2 | 23-09-12 14:26 |
App wil niet downloaden | 0Ojoost14O0 | iPhone Apps | 2 | 11-10-10 09:32 |
Versie 4.1 wil niet downloaden/installeren. | chacha000 | iPhone algemeen | 7 | 25-09-10 14:02 |
|
|