App wil niet downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de T-Mobile navigon app gedownload. Ik heb geen T-Mobile maar ik wou het toch proberen -_-. Nu is de app vastgelopen. Hij wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App wil niet downloaden
Ik heb de T-Mobile navigon app gedownload. Ik heb geen T-Mobile maar ik wou het toch proberen -_-.
Nu is de app vastgelopen. Hij wil niet downloaden en daardoor kan ik ook geen andere apps meer downloaden. Weet iemand misschien hoe ik de app kan verwijderen als hij nog niet helemaal is gedownload. Op de app drukken werkt niet. Mvg Joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe een harde reset en je probleem is opgelost.
|
|||
|
|||
Dan verlies ik geen apps contacten berichten enzovoort toch?
|
Labels |
appprobleme |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na herstel App die ik niet wil. | iphone789 | iPhone Apps | 0 | 05-02-11 21:13 |
niet meer app downloaden nsst update | henkw67 | iPhone Apps | 0 | 18-12-10 17:26 |
Versie 4.1 wil niet downloaden/installeren. | chacha000 | iPhone algemeen | 7 | 25-09-10 14:02 |
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. | Tjebbier | iPhone Apps | 5 | 22-06-10 21:18 |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
|
|