niet meer app downloaden nsst update discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo wie kan mij helpen ik heb een iphone 4 kreeg een melding dat er een nw update was dit uitgevoerd maar nu lukt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet meer apps downloaden na update
Hallo wie kan mij helpen
ik heb een iphone 4 kreeg een melding dat er een nw update was dit uitgevoerd maar nu lukt het mij niet meer om apps of update's te downloaden krijg melding dat ik mijn account moet verifieren/en maakt geen verbinding meer met itunes store krijg het niet voor elkaar alle hulp is welkom Laatst gewijzigd door henkw67; 18-12-10 om 17:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store - single app update werkt niet (meer) | defisit | iPhone Apps | 3 | 11-11-11 15:18 |
ING app werkt niet meer na update naar 4.0 | kamphajm | iPhone Apps | 5 | 05-07-10 14:45 |
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. | Tjebbier | iPhone Apps | 5 | 22-06-10 21:18 |
Update's niet te downloaden 2 | Robert M. | Unlock [archief] | 2 | 07-04-08 16:39 |
Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer... | CadmanF | Jailbreak apps en thema's | 63 | 27-01-08 12:04 |
|
|