App crasht bij opstarten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb lego harry potter zojuist gedownload voor mijn iphone (3G 4.1), en er staat dat hij het zou moeten doen. Ik zie alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App crasht bij opstarten
Hey,
Ik heb lego harry potter zojuist gedownload voor mijn iphone (3G 4.1), en er staat dat hij het zou moeten doen. Ik zie alleen eerst voor ongeveer 2/3 seconden een zwart scherm, en dan gaat hij weer terug naar het homescreen K heb mn iphone al gereboot, en k heb de app ook al verwijdert en er opnieuw opgezet. Iemand..? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
da's jammer Tja het is idd alleen bij die app, derest werkt gewoon prima
|
|
|||
|
|||
Hmm, k heb een nieuwere versie ervan gedownload, en nu start ie wel op!
Maar nu het volgende probleem: als ik wil beginnen moet ik: new game doen, en dan gaat ie laden en dan crasht ie steeds weer op dat punt -__-' Enig idee iemand :') |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia crasht bij opstarten ios 4.2.1 | nickholtus | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-11-10 13:35 |
cydia crasht bij opstarten | Blaster | Jailbreak apps en thema's | 75 | 04-11-10 00:44 |
4.0 Mail crasht bij opstarten + Vodafone Tethering | MikMakMan | Vodafone | 0 | 25-06-10 01:29 |
cydia crasht bij opstarten | hansvdw | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-12-08 10:19 |
Last.FM applicatie crasht bij opstarten | ProfessorAap | iPhone Apps | 2 | 09-10-08 12:10 |
|
|