App crasht bij opstarten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb lego harry potter zojuist gedownload voor mijn iphone (3G 4.1), en er staat dat hij het zou moeten doen. Ik zie alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Ik heb lego harry potter zojuist gedownload voor mijn iphone (3G 4.1), en er staat dat hij het zou moeten doen. Ik zie alleen eerst voor ongeveer 2/3 seconden een zwart scherm, en dan gaat hij weer terug naar het homescreen ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hmm, k heb een nieuwere versie ervan gedownload, en nu start ie wel op!
![]() Maar nu het volgende probleem: als ik wil beginnen moet ik: new game doen, en dan gaat ie laden en dan crasht ie steeds weer op dat punt -__-' Enig idee iemand :') |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia crasht bij opstarten ios 4.2.1 | nickholtus | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-11-10 12:35 |
cydia crasht bij opstarten | Blaster | Jailbreak apps en thema's | 75 | 03-11-10 23:44 |
4.0 Mail crasht bij opstarten + Vodafone Tethering | MikMakMan | Vodafone | 0 | 25-06-10 00:29 |
cydia crasht bij opstarten | hansvdw | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-12-08 09:19 |
Last.FM applicatie crasht bij opstarten | ProfessorAap | iPhone Apps | 2 | 09-10-08 11:10 |
|
|