//

Last.FM applicatie crasht bij opstarten

Last.FM applicatie crasht bij opstarten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatst heb ik de Last.FM-app aangeschaft in de Amerikaanse App Store. Dit heb ik gedaan met het elders op dit forum besproken truukje om een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-08, 18:40
ProfessorAap ProfessorAap is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 18
Standaard Last.FM applicatie crasht bij opstarten

Laatst heb ik de Last.FM-app aangeschaft in de Amerikaanse App Store. Dit heb ik gedaan met het elders op dit forum besproken truukje om een account aan te maken op een fictief Amerikaans adres. Tot zover niets aan de hand, want het downloaden zelf ging prima.

Probleem is echter dat het programma niet meer op wil starten nadat ik m'n iPhone opnieuw heb aangezet. Gedurende 5 seconden zie ik het logo in beeld, waarna hij terugkeert naar het 'bureaublad'. Ik denk dat het komt doordat ik standaard ingelogd ben met mijn normale (Nederlandse) iTunes-account.

Zou Apple of Last.FM een soort beveiliging hebben ingebouwd dat 'buitenlandse' programma's niet werken onder een Nederlandse account, of is het een fout in de app zelf? Ik heb 'm al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, met telkens hetzelfde probleem..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-08, 22:04
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Zou Apple of Last.FM een soort beveiliging hebben ingebouwd dat 'buitenlandse' programma's niet werken onder een Nederlandse account, of is het een fout in de app zelf? Ik heb 'm al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, met telkens hetzelfde probleem..
Doe eens een sync terwijl je ingelogd bent op de us itunes en kijk dan eens of deze start.Normaal zou het altijd moeten werken . Werk zelf ook met 2 accounts en heb geen problemen met geen enkele app.
  #3  
Oud 09-10-08, 12:10
ProfessorAap ProfessorAap is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 18
Standaard

Na de sync nog steeds hetzelfde probleem.

Nu maar wachten op een (firmware-)update, wellicht werkt het dan wel weer. En ach, zolang de LastFM-app niet direct kan scrobbelen gebruik ik 'm toch niet zo vaak. Ik vroeg me alleen af of er meer mensen met dit probleem zijn. Dat blijkt dus niet het geval, waardoor mijn bovenstaande theorie de prullenbak in kan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App crasht bij opstarten Patspeedy iPhone Apps 3 18-12-10 17:15
cydia crasht bij opstarten ios 4.2.1 nickholtus Jailbreak apps en thema's 7 27-11-10 13:35
cydia crasht bij opstarten Blaster Jailbreak apps en thema's 75 04-11-10 00:44
4.0 Mail crasht bij opstarten + Vodafone Tethering MikMakMan Vodafone 0 25-06-10 01:29
cydia crasht bij opstarten hansvdw Jailbreak apps en thema's 2 08-12-08 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.