cydia crasht bij opstarten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3G zopas gejailbreakt voor 2.2 en alles lukt, behalve het opstarten van Cydia. Ik kom bij het scherm waar ik moet aanduiden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia crasht bij opstarten
Ik heb een 3G zopas gejailbreakt voor 2.2 en alles lukt, behalve het opstarten van Cydia. Ik kom bij het scherm waar ik moet aanduiden of ik een gewone user dan weleen hacker ben en wat ik ook invul, ik kom terug op het springboard.
Graag een tip. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het beste eerst even rebooten. Als dat niet helpt zul je hem opnieuw moeten jailbreaken.
|
|||
|
|||
Hier heb ik ook last van gehad (op firmware 2.1)
ik heb het volgende gedaan: Vul deze commands in een terminal op je iphone in: apt-get remove cydia apt-get install cydia hoop dat et ook voor jou werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App crasht bij opstarten | Patspeedy | iPhone Apps | 3 | 18-12-10 17:15 |
cydia crasht bij opstarten ios 4.2.1 | nickholtus | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-11-10 13:35 |
cydia crasht bij opstarten | Blaster | Jailbreak apps en thema's | 75 | 04-11-10 00:44 |
4.0 Mail crasht bij opstarten + Vodafone Tethering | MikMakMan | Vodafone | 0 | 25-06-10 01:29 |
Last.FM applicatie crasht bij opstarten | ProfessorAap | iPhone Apps | 2 | 09-10-08 12:10 |
|
|