Versie 4.1 wil niet downloaden/installeren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo als ik de laatste versie 4.1 op mijn iphone wil installeren, krijg ik een foutmelding op het einde van de download. Ik heb het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Versie 4.1 wil niet downloaden/installeren.
Hallo
als ik de laatste versie 4.1 op mijn iphone wil installeren, krijg ik een foutmelding op het einde van de download. Ik heb het al meerdere malen geprobeerd en ook verschillende locaties (andere connectie) Afbeelding legt meer uit: Iemand een tip? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Druk je in iTunes op "downloaden en installeren" of alleen op "downloaden"?
|
|
|||
|
|||
Ik druk op "downloaden en bijwerken", niet op "downloaden".
|
|
|||
|
|||
(wist ff niet meer wat er exact staat..)
Probeer eens de firmware alleen te downloaden, als dit lukt zal het installeren ook wel gaan denk ik. |
|
|||
|
|||
Ok, ik heb het net geprobeerd maar ik krijg identiek dezelfde foutmelding.
Wat zou er verkeerd lopen? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Opdracht geven tot downloaden, keurig wachten en computer met rust laten en vervolgens dezelfde foutmelding. Toen ik tijdens het downloaden van versie 4.1 continu actief mijn computer bleef gebruiken lukte de download wel. Misschien was het toeval maar het is het poroberen waard toch |
|
||||
|
||||
Download de firmware uit onze wiki (onder Firmware) en herstel of update je iPhone daarmee door middel van shift+herstel of shift+update.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor het truckje WDS001, het werkt!
groeten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Versie 4.3.1. niet downloaden | snoopytje | Archief | 3 | 29-03-11 21:11 |
Appa gaan niet verder downloaden/installeren | janniek | iPhone Apps | 7 | 28-01-11 22:09 |
App wil niet downloaden | 0Ojoost14O0 | iPhone Apps | 2 | 11-10-10 09:32 |
Installer en Summerboard niet te installeren/downloaden | Econz | Archief | 2 | 15-08-09 14:41 |
Windows: itunes 7.7.1 wil niet installeren | Pjb | iTunes | 2 | 08-08-08 09:38 |
|
|