Appa gaan niet verder downloaden/installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nu al 2 dagen bezig een paar Apps te downloaden/installeren maar er gebeurt vrij weinig, het zijn geen grote Apps. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appa gaan niet verder downloaden/installeren
Hallo, ik ben nu al 2 dagen bezig een paar Apps te downloaden/installeren maar er gebeurt vrij weinig, het zijn geen grote Apps.
Weet iemand hoe ik dit op los? Ik Zit op Wi-Fi, en ik heb ook al op 3G geprobeerd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo. Zit met het zelfde probleem als janniek , voor het downloden van een app geeft Thune een laad tijd van 7.00 uur op? wie kan ons daarover meer vertellen?
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, nog 17 uur te gaan voor Navigon.
Zou die update de boel plat leggen? Als alle T-Mobile/Navigon klanten tegelijk 1,5 Gb (!) gaan downloaden, kan ik me voorstellen dat de store daar problemen mee heeft. Dat is immers wat anders dan muziekjes en wat apps van max 20 Mb. |
|
|||
|
|||
Hoi probleem opgelost via help, zoeken naar updates, de update geinstaleerd die beschikbaar was en alles gaat weer gelukkig goed.
|
|
|||
|
|||
Dit werkt!, alleen het updaten ging bij mij met 2kbps. naja zie m'n andere fix voor UPC gebruikers waarbij alles heel traag gaat.
|
|
||||
|
||||
Zijn dit apps die via iTunes binnen zijn gehaald en via iTunes worden geïnstalleerd (legaal)?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Uit eigen ervaring weet ik dat het installeren van apps vanuit de App Store de laatste dagen enorm traag is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Versie 4.1 wil niet downloaden/installeren. | chacha000 | iPhone algemeen | 7 | 25-09-10 14:02 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
Installer en Summerboard niet te installeren/downloaden | Econz | Archief | 2 | 15-08-09 14:41 |
Kom niet verder dan firmware 1.0.1 | eric.soul | Unlock [archief] | 6 | 24-12-07 00:18 |
|
|