TabBar application discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben bezig met een tabbar application (met 3 tabs). De gegevens die moeten afgebeeld worden op de tabs zijn identiek maar op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TabBar application
Hallo
Ik ben bezig met een tabbar application (met 3 tabs). De gegevens die moeten afgebeeld worden op de tabs zijn identiek maar op een andere manier weergegeven. De gegevens die ik moet afbeelden is beschikbaar via een webservice (Json & xml formaat zijn beschikbaar). Wat is hier de beste manier van werken? Wie kan me raad geven? Om de gegevens op te halen en te verdelen over de verschillende tabs. Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je van een Object dat vanuit alle 3 de views te benaderen is, waarin de data staat? en dit object updaten als er nieuwe informatie is?
|
|||
|
|||
Dit lijkt mij inderdaad de beste manier. Voor dit object schrijf je de methods voor het binnenhalen en opslaan van nieuwe data en een aantal methods voor het lezen van de data.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
model: DataObject Controller: DataUpdater (die haalt de data op en biedt dit aan aan het data object, of geeft je een geupdate databobject) view: ViewController (vraagt het DataObject op) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Custom tabbar | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 22-09-11 12:27 |
Tabbar en ViewDidUnload | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 28-01-11 21:06 |
UIWebView en TabBar laden | imosed | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 12-01-11 18:05 |
Tabbar laten verdwijnen en verschijnen | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 10-04-10 23:02 |
TabBar Controller : More... Tab | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 01-10-09 19:11 |
|
|