//

Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone?

Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb installer V3.0B10 en kan de kleinere apps zonder problemen downloaden. Nu heb ik geprobeerd BSD Subsystems (6.5 mb)te downloaden en dan blijft hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-08, 20:18
tomscholle's schermafbeelding
tomscholle tomscholle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almelo
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar tomscholle
Question Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone?

Ik heb installer V3.0B10 en kan de kleinere apps zonder problemen downloaden. Nu heb ik geprobeerd BSD Subsystems (6.5 mb)te downloaden en dan blijft hij hangen in - downloading package - Kan iemand mij verder helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-08, 21:06
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

Lijkt me sterk dat hij grotere bestanden niet zou downloaden. Gewoon later nog een keer proberen. De server waar het bestand vandaan gehaald wordt kan tijdelijk "down" zijn of het is daar momenteel te druk.
  #3  
Oud 30-01-08, 21:39
tomscholle's schermafbeelding
tomscholle tomscholle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almelo
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar tomscholle
Standaard

Oké ik probeer het al een tijd dus ik denk dat het een ander probleem is. Ik heb andere apps geprobeerd en alles groter dan 1mb blijft hangen. Dus....
  #4  
Oud 30-01-08, 21:49
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

Ok. Zou het ook niet weten dan.. Vervelend. Denk dat ik het hele riedeltje opnieuw zou doen. Downgraeden unlocken activeren oktoreppen upgraden etc

Neem aan dat je wel genoeg ruimte hebt toch? En zeker wel een keer je iphone opnieuw opgestart hebt?
  #5  
Oud 30-01-08, 21:59
tomscholle's schermafbeelding
tomscholle tomscholle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almelo
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar tomscholle
Standaard

ja ik heb al een paar keer opnieuw opgestart. Ik probeer het nog een paar keer en als het echt niet anders kan ga ik het hele "riedeltje" weer af. Bedankt voor de tip als ik weet wat het was laat ik het weten.
  #6  
Oud 31-01-08, 17:43
EdoubleDee EdoubleDee is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 58
Standaard

nee! het komt gewoon omdat je schijf vol is!

je hebt 2 schijven in je iphone, een voor je OS en een voor je muziek ed. Die van je OS is 300mb en bij jou dus vol. Gebruik deze guide uit de wiki om al je aqpplicaties naar je andere schijf te verplaatsen.
  #7  
Oud 31-01-08, 18:46
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Heb het ook gehad. BDS Subsystem update van 6,6 mb schiet niet op, en vervolgens stopt hij ermee. Gewoon blijven proberen, eventueel met iemand anders' router. Bij mij lukte het op een gegeven moment gewoon.
  #8  
Oud 31-01-08, 21:12
tomscholle's schermafbeelding
tomscholle tomscholle is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almelo
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar tomscholle
Standaard

Edoubledee, Mijn schijf is niet vol. Ik heb gekeken en dat was hem niet. Wel een goede tip om in de gaten te houden! Nee het was mijn router! hij bleef hangen in de "gast" stand en dus kun je er alleen mee surfen . Nadat ik het ding (Belkin wireless g) ritueel in de achtertuin heb verbrand en bij een vriendin heb ingelogd doet hij het weer. bedankt voor de input heb er veel bij geleerd! Gelukkig werkt het weer.
Iedereen bedankt voor de info.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken wunhan Archief 1 08-12-09 10:18
Geen reactie na "downloaden"" mitchmover Archief 3 23-07-09 20:51
kan ik mijn iphone "herstellen" suzuki62 Archief 3 15-05-08 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.