een app met mogelijkheid to het spelen van audio message alerts?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar een app die ingesproken audio berichten op geprogrammeerde tijdstippen kan afspelen.... de app 'Audio Memos' komt aardig in de buurt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een app met mogelijkheid to het spelen van audio message alerts??
ik ben op zoek naar een app die ingesproken audio berichten op geprogrammeerde tijdstippen kan afspelen....
de app 'Audio Memos' komt aardig in de buurt, deze kan alerts aanmaken voor geselecteerde audio notes maar geeft enkel een banner (bovenin de homescreen) met een button-link naar de audio message op het alert-tijdstip. Ik zou graag 'instant'/automatisch mijn eigen vocale boodschap horen op een bepaald tijdstip zonder naar mn telefoon hoeven te lopen... heeft iemand ideeen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Andere mogelijkheid voor het betalen van apps in Itunes? | Harun | iPhone Apps | 7 | 02-11-11 00:22 |
wil graag de naam van een app weten. Kan er mee filmen met animaties op het beeld. | pitah | iPhone Apps | 0 | 14-10-11 21:10 |
Is er een mogelijkheid om afbeeldingen weer te geven in een Office (Word) app? | RuudM123 | iPhone Apps | 0 | 13-05-11 00:54 |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
|
|