//

een app met mogelijkheid to het spelen van audio message alerts??

een app met mogelijkheid to het spelen van audio message alerts?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar een app die ingesproken audio berichten op geprogrammeerde tijdstippen kan afspelen.... de app 'Audio Memos' komt aardig in de buurt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-12, 20:23
bras4real bras4real is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard een app met mogelijkheid to het spelen van audio message alerts??

ik ben op zoek naar een app die ingesproken audio berichten op geprogrammeerde tijdstippen kan afspelen....

de app 'Audio Memos' komt aardig in de buurt, deze kan alerts aanmaken voor geselecteerde audio notes maar geeft enkel een banner (bovenin de homescreen) met een button-link naar de audio message op het alert-tijdstip.

Ik zou graag 'instant'/automatisch mijn eigen vocale boodschap horen op een bepaald tijdstip zonder naar mn telefoon hoeven te lopen...

heeft iemand ideeen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-12, 02:03
bras4real bras4real is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard

Talking alarm clock » Run Wiser
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Andere mogelijkheid voor het betalen van apps in Itunes? Harun iPhone Apps 7 02-11-11 00:22
wil graag de naam van een app weten. Kan er mee filmen met animaties op het beeld. pitah iPhone Apps 0 14-10-11 21:10
Is er een mogelijkheid om afbeeldingen weer te geven in een Office (Word) app? RuudM123 iPhone Apps 0 13-05-11 00:54
Ik zoek een app met de info van het lockscreen sandervanderheide iPhone Apps 0 15-04-11 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.