De Google Doc documenten zijn weer te openen met DocsToGo! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) 27 September poste ik het volgende bericht. Citaat: Vandaag kreeg ik een mail dat mijn Google documenten in Google Docs zijn gezet. Prima dacht ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De Google Doc documenten zijn weer te openen met DocsToGo!
27 September poste ik het volgende bericht.
Citaat:
Groet, Kees. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ik een XLS bestand open met DTG vanuit Dropbox en ik kies de optie "Save as" en ik sla het bestand daarna op in Google Drive, dan krijgt dat bestand de extensie ".gsheet" in Google Drive.
Wie weet hoe je dit kan voorkomen dat de extentie gaat veranderen? Als je documenten met DTG gaat saven, dan geeft hij niet de extensie aan. Hierop heb ik het document ge-save-d met de toevoeging ".xls", maar ook dat mag niet baten. Wie weet raad? |
|
||||
|
||||
Met de update van vandaag zijn de bestanden visa versa te lezen en op te slaan in DropBox en Google Drive.
Sla ik een xls bestand vanuit Dropbox op in Google drive (GD) dan krijgt dit bestand standaard de .gsheet extensie, maar is wel te openen met DTG. Open ik een .gsheet bestand in GD en sla deze op in DropBox dan krijgt dit bestand de .xlsx extensie. Kortom het werkt nu weer zoals het zou moeten werken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan de documenten in Google Docs niet meer open met DocsToGo of met PC / iMac. | KvdS | iPhone Apps | 0 | 22-11-12 16:50 |
.doc emailbijlage openen iphone 4 met ios 4.2.1 | vak20 | iPhone algemeen | 6 | 13-12-10 14:34 |
Word doc opslaan en in doc zoeken naar woorden | Keizer1 | iPhone Apps | 4 | 20-02-10 20:33 |
|
|