//

kan geen whatsappchat meer starten met contacten/nummers kwijt?

kan geen whatsappchat meer starten met contacten/nummers kwijt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een vraagje.. en wie mij aan een antwoord kan helpen ben ik erg dankbaar! Ik heb namelijk mijn iphone4s ongestuurd ter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-12, 20:19
Joycelin Joycelin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard kan geen whatsappchat meer starten met contacten/nummers kwijt?

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.. en wie mij aan een antwoord kan helpen ben ik erg dankbaar!

Ik heb namelijk mijn iphone4s ongestuurd ter reparatie, en nu ik heb weer terug heb en gesynchroniseerd heb met mn bakcup ben ik al mn nummers in whatsapp kwijt... wel een volle contactenlijst maar ik kan ze geen whatsappje sturen. Als ik door iemand gewhatsappt wordt krijg ik alleen het nummer van diegene te zien.

Ik heb al even zitten speuren op de forums maar ik kon geen oplossing vinden! (bij privacyinstellingen staat contacten bij whatsapp aan)
Is er iemand die hier iets op weet?

Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-12, 20:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in onderstaande draad:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...p-ios-6-a.html

lees ook de berichten over het verversen van de contacten.
  #3  
Oud 28-11-12, 20:44
Joycelin Joycelin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Hoi.
Dit heb ik ook geprobeerd maar hij blijft dan op laden staan met het zandloperrondje
Geen idee hoelang dit verversen normaal duurt maar hij doet dit al zeker een half uur..
  #4  
Oud 28-11-12, 20:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joycelin Bekijk bericht
Dit heb ik ook geprobeerd maar hij blijft dan op laden staan met het zandloperrondje
Bij mij ook. En als ik in System Status kijk zie ik dat er wat probleempjes zijn bij Whatsapp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan geen sessie starten met de Iphone (4) farhaa iTunes 1 11-07-11 00:58
iTunes kan geen sessie starten met iPhone Jpeters iTunes 3 07-10-10 18:01
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! marco1976 iPhone algemeen 0 21-08-10 22:15
Geen namen alleen nummers in contacten? I-phonesjonnie iPhone algemeen 0 20-09-09 13:35
Contacten gekopierd alleen staan er geen nummers bij!! stephanlast Archief 1 26-01-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.