kan geen whatsappchat meer starten met contacten/nummers kwijt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een vraagje.. en wie mij aan een antwoord kan helpen ben ik erg dankbaar! Ik heb namelijk mijn iphone4s ongestuurd ter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen whatsappchat meer starten met contacten/nummers kwijt?
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje.. en wie mij aan een antwoord kan helpen ben ik erg dankbaar! Ik heb namelijk mijn iphone4s ongestuurd ter reparatie, en nu ik heb weer terug heb en gesynchroniseerd heb met mn bakcup ben ik al mn nummers in whatsapp kwijt... wel een volle contactenlijst maar ik kan ze geen whatsappje sturen. Als ik door iemand gewhatsappt wordt krijg ik alleen het nummer van diegene te zien. Ik heb al even zitten speuren op de forums maar ik kon geen oplossing vinden! (bij privacyinstellingen staat contacten bij whatsapp aan) Is er iemand die hier iets op weet? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande draad:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...p-ios-6-a.html lees ook de berichten over het verversen van de contacten. |
|
|||
|
|||
Hoi.
Dit heb ik ook geprobeerd maar hij blijft dan op laden staan met het zandloperrondje Geen idee hoelang dit verversen normaal duurt maar hij doet dit al zeker een half uur.. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen sessie starten met de Iphone (4) | farhaa | iTunes | 1 | 11-07-11 00:58 |
iTunes kan geen sessie starten met iPhone | Jpeters | iTunes | 3 | 07-10-10 18:01 |
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! | marco1976 | iPhone algemeen | 0 | 21-08-10 22:15 |
Geen namen alleen nummers in contacten? | I-phonesjonnie | iPhone algemeen | 0 | 20-09-09 13:35 |
Contacten gekopierd alleen staan er geen nummers bij!! | stephanlast | Archief | 1 | 26-01-08 18:24 |
|
|