Scanner leest passbook niet. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mbv passmaker heb ik enkele klantenkaarten en ook een bioscoopkaartje in passbook gezet. Helaas kon de scanner bij De Ah niet mijn bonuskaart lezen, noch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scanner leest passbook niet.
Mbv passmaker heb ik enkele klantenkaarten en ook een bioscoopkaartje in passbook gezet. Helaas kon de scanner bij De Ah niet mijn bonuskaart lezen, noch bij de kassa noch met zo'n zelfbediening handscanner, is het al iemand gelukt passbook in nl ergens te gebruiken?
Daarnaast de kassieres bij ah durven de iphone niet aan te pakken om voor scanner te houden. Dus dan heb je daar dus ook niets aan. Cu Cor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zal morgen mijn airmiles pas eens uitproberen tijdens het tanken.
Als het niet werkt, dan is de app zinloos.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na jouw bericht, ik ook
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn enkel bij de Kinepolis gebruikt en daar ging het direct zonder problemen. Maar dat waarschijnlijk gaan de winkels hun scansysteem ook eens moeten aanpassen.
|
|
|||
|
|||
Zoals beloofd.
Vanmiddag getankt bij de Shell aan de A12 tussen Utrecht -> Veenendaal. Helaas mijn Airmiles pas werd niet gelezen Misschien handig om een topic te starten waar welke pas wel of niet werkt? Zoiets? Airmiles -> Shell werkt niet Bonuskaart -> Albert Heijn werkt niet Kinepolis -> Bioscoop in Belgie werkt wel |
|
||||
|
||||
Let op dat dit ook geen "echte" Passbook kaarten zijn:
- de gebruikte 1D barcode ondersteunt Passbook niet en wordt hier met een plaatje gefaket. - de partijen die de echte kaarten uitgeven zijn hier niet bij betrokken. - de info die je invult gaat naar de ontwikkelaar van de App (ipv uitgever kaart).
|
||||
|
||||
Dat de kaarten niet gelezen worden heeft o.a. ook te maken met het soort scanner dat ze gebruiken.
Mijn Air miles wordt ook nergens gelezen, maar andere pasjes weer wel. Ik gebruik overigens zelf de app Key Ring.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Passbook niet online? | nickvtje | iPhone algemeen | 33 | 26-12-12 22:51 |
Passbook werkt niet | Tom2011 | iPhone Apps | 1 | 20-09-12 20:16 |
4S 5.1 pc leest hem niet meer | wvdw076 | iPhone algemeen | 1 | 10-03-12 16:15 |
iPhone leest simkaart niet | SylviaK | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 21:22 |
iPhone leest sim niet meer!! | sannetjelief | Archief | 1 | 25-11-09 21:07 |
|
|