Zoek mijn vrienden werkt niet?! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het buitenland met mijn vrouw, beide iPhone 5. We hebben zoek mijn vrienden aangezet, elkaar uitgenodigd naar krijgen steeds van elkaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek mijn vrienden werkt niet?!
Hallo,
Ik ben in het buitenland met mijn vrouw, beide iPhone 5. We hebben zoek mijn vrienden aangezet, elkaar uitgenodigd naar krijgen steeds van elkaar de melding dat de locatie niet beschikbaar is. Op onze eigen telefoons wordt de locatie wel goed aangegeven. Wie kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applicatie zoek mijn IPhone werkt niet ? | iphone1997 | iPhone algemeen | 2 | 15-10-12 18:42 |
Zoek mijn vrienden herkend straten niet | jaynor | iPhone Apps | 1 | 15-10-12 13:14 |
Hoe werkt nu eigenlijk 'Zoek mijn iphone' precies? | Shorty007 | iPhone algemeen | 5 | 27-07-12 01:32 |
Zoek vrienden werkt niet meer | wil | iPhone Apps | 4 | 10-07-12 13:41 |
|
|