iphone app "music " discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen , ik had een vraagje i.v.m. de standaard music app van de iphone 5 , ik heb mijn telefoon van vrijdag binnen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone app "music "
hallo iedereen , ik had een vraagje i.v.m. de standaard music app van de iphone 5 , ik heb mijn telefoon van vrijdag binnen en probeer de music app maar niks , hij begint zelfs te flikkeren en het pijltje boven van play doet ook raar ; nu heb ik een andere app van music+ gedownload en daar doet die het ook niet nu is mijn vraag heeft nog iemand dit mee gemaakt , en kan het aan de telefoon liggen ?
mvgr heidi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Music Store toont song onterecht "GRATIS" | Murcielaygo | iPhone Apps | 1 | 22-03-10 15:58 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|