mail app werkt niet meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer ik mijn mail wil openen, sluit hij automatisch terug af. En als ik mijn emailadressen wil verwijderen bij settings. Zie ik ze later terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail app werkt niet meer
wanneer ik mijn mail wil openen, sluit hij automatisch terug af. En als ik mijn emailadressen wil verwijderen bij settings. Zie ik ze later terug staan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
doe eens reset all settings in je instellingen van je iphone
|
|||
|
|||
al gedaan, maar heeft geen effect
|
|
||||
|
||||
van iemand de mail.app krijgen van 114 en die van jouw eens overschrijven?
|
|
|||
|
|||
keb ook probleem dat ssh niet meer werkt:s
|
|
||||
|
||||
verwijderen en opnieuw installeren je openSSH.
|
|
|||
|
|||
Er is in Installer een FIX voor 1.1.4 voor de mail app die crasht. Ik had het ook. Gewoon even installeren en dan werkt ie weer!
|
|
||||
|
||||
Die fix zet je rechten (chmod) anders op je mail.app
|
|
|||
|
|||
Heeft bij mij wel geholpen.
|
|
|||
|
|||
het werkt
bedankt |
|
||||
|
||||
opgelost............
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik ook.
Heb gezocht in de installer maar kan geen fix vinden voor mail.app 1.1.4. De community sources en big boss's recommended sources zijn geinstaleerd. iemand enig idee welke source ik moet hebben voor deze fix. alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Hij staat in h t t p://ifoneguide.nl/exp (http zonder spaties natuurlijk )
|
|
|||
|
|||
hey ontzettend bedankt ControlSje!!
werkt weer |
|
|||
|
|||
Alsnog heb ik 1 vraag.
Hetzelfde probleem (programma start niet op) heb ik namelijk ook met customize. Het gaat hier om Customize Version 2.0.0B10. hopelijk weet iemand hier iets op |
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist geupdate naar 2.0.2 Custom, en ik heb ditzelfde probleem.
De Mail App crasht. Zelfde verhaal als hierboven beschreven. De rest werkt allemaal prima. :EDIT: In installer staat de fix hiervoor Mocht er nog iemand last van hebben ... zoek in installer op Mail.
iPhone 4 32GB // iPhone 3GS 16GB // iPad 2 Wi-Fi 32GB // iPad Wi-Fi 32GB // MacBook Pro 17" Quad-Core i7 2,3Ghz 8GB RAM Laatst gewijzigd door VisionRoy; 30-08-08 om 03:52. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app werkt niet meer goed | Coolie747 | Archief | 4 | 27-05-11 21:59 |
mail notifier werkt niet meer | fleurbelt | iPhone Apps | 1 | 15-02-11 19:38 |
E-mail werkt ineens niet meer?? | MJ1983 | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 12:00 |
iPhone: Mail werkt niet meer | macbob | Desktop-applicaties | 1 | 15-09-08 22:51 |
|
|