Rechten probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste users ik gebruik mijn iphone (3g) op mijn MBP en sync hem daar met me muziek/mail/video enz Echter als ik een programma koop op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rechten probleem
Beste users
ik gebruik mijn iphone (3g) op mijn MBP en sync hem daar met me muziek/mail/video enz Echter als ik een programma koop op me mac dan wil hij dit niet syncen naar me iphone, hij zegt dan "u heeft hier de rechten niet voor" Het gaat om zowel betaalde games (bomberman/iets met poker) als gratis rommel. Downloaden op me iphone gaat wel (zelde itunes acount) maar dan zijn ze weg (of chashen ze) na een sync iemand dit probleem ook ? Menno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet je computer authoriseren in itunes dan werkt het wel
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Mag ik vragen waar toevallig want ik kon het zo 123 niet vinden
|
|
||||
|
||||
open STORE bovenaan je itunes en druk op machtig computer.
aanmelden in de itunes store blijkt ook al eens te helpen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke rechten? | jcpearl | Odido (T-Mobile) | 0 | 02-11-09 14:29 |
Windows: Itunes rechten probleem | nicosomers | iTunes | 4 | 25-06-09 17:17 |
Windows: geen rechten | zerocow | iTunes | 0 | 16-06-09 14:24 |
Rechten programma installer | Posthoorn62 | Jailbreak apps en thema's | 9 | 25-09-08 22:28 |
Rechten applicates | gise | iPhone algemeen | 3 | 11-09-08 13:24 |
|
|