//

1password syncen dropbox

1password syncen dropbox discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3 vragen mbt 1password. Ik krijg het maar niet voor elkaar..... Ik heb gezocht op het forum, maar wrs niet goed, want ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-13, 11:13
Jennimal Jennimal is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 96
Standaard 1password syncen dropbox

Ik heb 3 vragen mbt 1password. Ik krijg het maar niet voor elkaar.....

Ik heb gezocht op het forum, maar wrs niet goed, want ik kom er niet uit. Op mijn iPhone heb ik 1password versie 3.7.2 staan. Ook heb ik een dropbox account. Nu wil ik syncen met dropbox, maar dan zegt 1password: dropbox sync failed to download remote encryption keys. Make sure dropbox is fully synced on your desktop. Ik weet nu niet wat ik moet doen, kan iemand helpen?

Als ik via 'database' een backup maak in dropbox lukt het wel, ik heb daar nu een backup file staan. Wil ik deze echter restoren, dan kan ik alleen maar in mijn foto's zoeken naar een te restoren bestand. Hoe kom ik dan in mijn dropbox?

Wat ik me als laatste afvroeg, deze app heb ik al een paar jaar, als ik het me goed herinner ooit eens gratis gedownload. Nu wil ik dit ook op m'n Ipad maar in mijn aangekochte lijst kom ik 1password niet tegen en in de AppStore alleen maar betaalde versies. Is deze versie dan gewoon niet meer beschikbaar?

Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen, ik weet er gewoon te weinig vanaf.

Alvast mega dank!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-13, 11:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennimal Bekijk bericht
Op mijn iPhone heb ik 1password versie 3.7.2 staan. Ook heb ik een dropbox account.
Op een iPad 1 en iPhone 4 met iOS 5.1.1 werkt 1Password Pro 3.7.2 hier perfect met Dropbox.

Ik vermoed, maar ben niet helemaal zeker, dat je voor iOS 6.x.x versie 4 van 1Password nodig hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik Outlook ook syncen met Dropbox? Bommeltje iTunes 0 08-03-11 11:13
Dropbox en 1password solange iPhone Apps 3 27-08-10 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.